Tahun Baru Saya



Tajuk: Segmen Mari Berazam. Tahun 2011 membawa seribu harapan dan cabaran, mulakan dengan azam baru. Jom ceritakan azam awak semua =)


1) Sila letak Header AKAL TUNJANG BLOG


Dah abang hiro!




2) Apakah azam awak tahun baru?

Azam aque? Azam  aque  nak berusaha jadi teman wanita yang terbaik untuk si dia~~ngee~~ selalu disisinya~~ngee~~selalu mencintainya~~ngee~~ akan selalu menyayanginya ~~ngee~~ akan setia kepadanya~~ngee~~  

3) Apakah aktiviti malam tahun baru kalian? 

Seperti tahun lepas, aque keluar dengan  balak  aque. ~~ngee~~  Pergi tengok mercun~~ngee~~ lepas tu makan-makan~~ngee~~  balak aque kata malam ni aque cantik sangat~~ngee~~  aque tak macam pasangan lain yang sewa hotel tu~~ngee~~   balak  aque baik~~ngee~~  balak  aque sayang aque~~ngee~~ pukul 2 pagi,  balak  aque hantar aque ke rumah dengan selamatnya~~ngee~~  

4) Ucapan tahun baru?

Tahun lepas ramai owg kaco balak aque. Ajak kawan la, ajak kapel la... Aque paling benci kalau ade owg yg add BALAK aque !! pantang nenek moyang aque dewr owg add balak aque...asal nak add balak aque? nak try? sampai aque nuck clash nun balak aque...aque pown x thu lorh ape yg koe nak....mcm lawh x de jantan laen yg koe bleyh try..nie balak aque jugak yg koe nak try...jadi ucapan aque tahun nie, jangan kacau BALAK aque okay!



luv U Bie

___________________________________________________________


Hal engko dengan pakwe engko tu gua tak kisah la. Itu hal engko dengan Tuhan nak setel macam mana. Tapi dalam azam engko tu tak ada selit pasal nak sayang mak bapak engko ke, nak jadi anak baik ke, nak masuk dapur lebih lama dari main fesbuk ke?  Hado?

Grrrr... abang marah ni... marah ni? Garang tak?



Kakakaka..



29 ulasan:

Suraya Aris berkata...

selamat tahun baru =)

wannurfazrini berkata...

euwwwwww geli mak aku tgk.

hiro berkata...

err.okay su..okay.

Lieyanna Esmeralda berkata...

apesal banyak ngeee ngeee ngeee....tak faham budak2 sekarang


HAHAHA

bact. berkata...

sapa mamat ice tu
nak je aku lututkan muka dia

Abang Zam berkata...

alah. itu abam hiro sebenarnya. saja je kalis

kehkeh

fatinizzati berkata...

selamat tahun baru Hiro. ngee ngee ngee ~~~

_aLiaHwaFa_ berkata...

tergagap gagap baca tahu? ngee~~~

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

Selamat tahun baru hiro. Budak zaman skrg kurang kaseh syg. Cari hiburan mana nk ingat ayah dan ummi mereka,sok ummi mereka mati baru nk ingat kot

Cikgu Jaja™ berkata...

hahahaha... aque geliew lewr..kikiki

intan.maisarah berkata...

azam baru abam ape?

Cikgu Jaja™ berkata...

hahahaha... aque geliew lewr..kikiki

hiro berkata...

intan, azam abam nak cium makwe macam budak ice ni boleh? kakaka.

Tasha berkata...

ape ntah dpt syg2 sngt pakwe..

haha,sekeh kang

Fay berkata...

syg nau kat pakwenye.. hadoooo.. haha

Eyda Syahida berkata...

weewiitt!! azam tahun baru gua, nak sayang abang hiro. #eh

harharhar selamat tahun baru abam! eh silap. hiro :p

cimOt berkata...

adoyaiiiii..hadap bebenor ngan pakwe dia..puihhhh

dill berkata...

ayat² tak semenggah

dill.

Daisy Dee berkata...

buuuuuuuuu...... bohsan! chow~

gadis 3 suku . berkata...

hahahah macam celaka punya ayat hahahahah

Fina Fento berkata...

wahahaha..
lama kot tak masuk blog ni :p

hai hiro :D

Ym.Bundle [Blog.Sampah] berkata...

buekk..abam hiro jeles letteww..ekeke..

lavender harum wangi berkata...

Azam aque, nux kawen. Ngeeeeee~

Bella Bell berkata...

aku bengang betul bila ada yang tulis ngeee ngeee ni. haha.



apa azam tahun baru abam Nalis?

hanaahmad berkata...

ngeeee...abam ni prihatin sgt lewww...nakal tawww~

blog-tips-kurus berkata...

aku tak hingin nak kacau BALAK kau tapi aku rase nak tumbok je beliau. bole?? sekian!

fairuz berkata...

sumpah aku tak bace sampai habis. kbai..

fairuz berkata...

sumpah aku tak bace sampai habis. kbai..

Emira Darmia berkata...

azam tahun baru.. nak tunggu org masuk minang n masak banyak2 untuk suami boleh x??