E.Coli


Hari minggu. Biasalah, anak muda. Kalau tak pergi membazir masa tak sah. Antarnya ialah pergi melepak dekat pasar raya. Biasa gua melepak dekat Pavilion.

Entoh bila bumi Pahang ada Pavilion pun gua tak tahu. Maka bahawasanya dikhabarkan salsiah Pavilon dekat Pahang ni berkait rapat dekat Pavilion dekat KL, Tehran, Paris, Zürich dan juga dekat Le Tour de France.

Biasa nya gua dan member suka lepak dekat atas sekali. Boleh ngusha makwe kat bawah-bawah. Yang makwe kat eskelator mahupun dekat pintu masuk.

Di satu sudut dekat ruangan Mekdi kelihatan warga Yuna sedang borak mesra. Di satu sudut dR. Romzey Kentaki pula ada warga Hana Tajima. Di ruangan jalan kaki pula ada warga K-pop. Sungguh muhibah dan majmuk dekat pasar raya ni. Aman sentosa serta aman damai. Warga Bangladesh dan juga warga Myanmar tidak kelihatan. Mungkin ada rumah terbuka di rumah tok ketua mereka mungkin.

Di ruangan legar bahagian bawah ada 'sale' coli. Amboi, sampai 80 peratus. Ni coli bundle ke hape ni jual murah-murah.

Walaupun melepak, seperti anak muda berilmuan yang lain, gua beli jugek surat khabar untuk baca. Dekat situ ada artikel pasal E.coli.

Sedang member gua ralit membaca komik Naruto versi Melayu, lantas gua tanya;


"Uden, lu tau apa itu Escherichia coli atau dikenali E. coli?" tanya gua ramah.

"Tahu sangat. Saiz dada makwe berlevel sarjan kan? Macam dada Rozita Che Wan mahupun macam dada Pamela Anderson... kan?"


Benda kalau jawapan di jawab dengan penuh keyakinan dan keikhlasan ni, gua tak leh buat menda dah. Setan! Setan! Setan!





18 ulasan:

Wan Zulqhairi berkata...

Hahahaha...cane dada pamela anderson eh??? hahaha

fatinizzati berkata...

haha. konfiden je uden. bagus2

Idati Malek berkata...

sangat konfiden laahhh..hahah

Abang Zam berkata...

betul lah tu
pandai uden

dill berkata...

dem uden!

haha!

dill.

kembatolo™ berkata...

apsal aku tak paham ni?
inesen sgt ke aku nih? arghh~

nurkaloi berkata...

hahaahaha
coli mahal tu sbb kene sale
spender laki murah jerk kannnn


tak penah plak aku pasan dada rozita che wan hahahah rare

hanaahmad berkata...

pandainyeee uden!

(the naked writer) berkata...

sebutannya "kolai", tapi mungkin kau sebut "choli"...kah3

saljihitam berkata...

hamboi kemainnnn

Cikgu Jaja™ berkata...

salah faham kot tu..

tp.. i tetap rasa nk gelak. haha!~

unieMARKS :) berkata...

umm adakah ceq innocent sgt smpai tak paham -.-'?

Bella Bell berkata...

hahahah.. pehhhh... berilmiah jugek lu ni kan? tanya soalan cepuk emas.. tapi jawapannya cepuk perak.. hehe..


ok.. gua tanya serius.. lu orang mana? orang pahang ke? ke belajar kat pahang je?

DuniakuAbstrak berkata...

byk betul modal kau cerita hal percolian ni ..haha

beautiful_rose berkata...

ngaaaaaaaaaa mungkin uden dah lama tak makan selipar gamaknya.

Ym.Bundle [Blog.Sampah] berkata...

wakakaka..lawak la citer lu bhai..

Siti Mashitah Saidin berkata...

=.="

Puteri Iqa Izyan berkata...

hahaha. sewel lah.