Ikut Suka

Pedih gak yea bila kena sound pakai Jeans dalam kuliah.



Sekarang, malam dan suhu panas tak dapat dipisahkan. Walaupun mandi berendam pun, hawa panas masih ada. Sampai cicak yang duk merayap-rayap atas syiling bilik gua pun berpeluh. Walaupun hampir tiap petang hujan di bumi Pahang ini, malamnya tidak berubah. Lantas gua berkata pada kawan gua;

"Gua rasa kan, kipas bilik kita dah kotor sangat. Kipas pun dah tak laju. Kalau buat nombor satu macam anak burung kipaskan ibunya," Bla Bla Bla lagi gua berceramah sorang.

Lama juga member gua mahu sampuk. Masing-masing sibuk melayan makwe masing-masing.

"Tengok aku ne, selesa... sejuk je. Maklum la... orang beriman," member gua yang berboxer menyampuk.

Hari ini hari Isnin. Esok Selasa. Seterusnya Rabu dan Khamis. Dia akan sentiasa pakai boxer yang sama sehingga hari Khamis. Gua bukan ghairah melihat keseksian beliau. Tapi gua mahu kongsi satu tips. Mengapa dia boleh pakai satu boxer yang sama sampai empat hari.

Dia punya tips, pakar sakit puan pun setuju. Macam mana? Dia pakai boxer macam normal hari Isnin. Esok dia terbalikkan, lusa dia pakai yang atas pergi bawah. Dan hari berikutnya dia terbalikkan yang pakai songsang tu. Faham tak?

Amacam? Nampak macam gangster tak? Haha. Mat rempit pun baru berminat nak pakai boxer camne. Keh Keh Keh. Tips ini penting jika lu orang masuk hutan, ketika air kena potong dan sayang akan boxer pemberian makwe. Eh, bukan boxer saja. Gua rasa yang lain pun boleh. G-string? Erkkk... Hahaha.




32 ulasan:

Unknown berkata...

kwang2....petua tuh sesuai juga unt sarung bantal....

Unknown berkata...

sengal giler!!!!tp kompem ler ketara sgt klo pakai terbalik!!




entry sblm ni da kne campak sbb kne marah ngan pompuan???huhuhu

Amir Syahir berkata...

aplikasi dr bantal la cik jari..hehe



ei--hehe..isu sensitiviti kaum..hehe..gua hormat apa pandangan org lain..ye dak?

Anis izyan Abd Rahman berkata...

hahahha
lelaki mmg mcm nie ke??

emak. bukan penari tiang berkata...

kote, nampak sangat kote xtaw G-string punya bentuk! kalau dah yang belah belakang masuk celah alur bontot tu mana bleh alih-alih dah!

bodo la kote neh! meh sini belajaq dengan nen dengan tek!!

Amir Syahir berkata...

anis--keh2..insan yang berjimat je..hehe


kak rai--taw la..kak ade x? haha.

::cdot the dot:: berkata...

g string camne plak nak pakai 4 ari, syg?

g string tuh pakai bila nak tunjuk montot gebus, syg....

g string tuh pakai bila balik umah tak sempat nak usap2 mcm syg selalu buat tu...



tek betul ke aku ckp ni tek??

Amir Syahir berkata...

nen, hee,,nanti otak duk hafal sal G-Force jd g-string..hee..

cimöt berkata...

mengong tol~~dah jadi formula G plak ea..

ana berkata...

hahahaha...ok gak idea tu.

eqacashperlala berkata...

giloss

Cik Akma berkata...

errrrrr..

ain nadzirah berkata...

hehe. gile pengotor cam tue.

emirhasnan berkata...

gilo la fikiran kau.
kilang spender pon ta penah fikir

Ann berkata...

ehhh xberlengas ke? huhu

NAJ HEBAT berkata...

g string yep?

lu nak gua hadiah kan ke lu?

g string tak berbasuh setahun..

setiap raye baru nak basuh. lalala

cik fiza berkata...

dasat nye tips?
tu je kut boxer yg dia ada.. u tlg la belikan utk dia.. kesian...

¶A.K.I¶ berkata...

pe kaitan dengan kne sound pakai jeans?? aisssshhh!!

hanie berkata...

kasik cuci jek la..malas betul!

Cik Bucken berkata...

try bau sket boxer tu
ade bran?kehkeh

Moh Jawab Teka-teki 18+

Tanpa Nama berkata...

keh keh keh

sikit punya pengotor pkai boxer terbalik mcm tu.

mira_nas berkata...

ishh.. najis ttuuutt pun kena basuh tujuh kali.. dia plak tak basuh langsung.. banyak punya jimat air..ceh

john bert berkata...

boxer kalau ada lubang kat depan jgn butangkan. biar terbuka. baru berangin.

gulagulahacks berkata...

gua perasan..
ramai awek je komen entry lu..
lu memang hot bro....
hahaha

gstring satu...=)

Siti Noor Aminah berkata...

boxer ni yang tinju tu ker beb?


haha

Amir Syahir berkata...

Gula2-Keh,biese 2 br0. Haha,kerek.

Amir Syahir berkata...

Gadis-leh gak g2. Tp yg ne seluar dlm cm 0rg tnju pkai. Hehe.

Tanpa Nama berkata...

tak busuk ke boxer beliau? haha xD

Tanpa Nama berkata...

hahaha..
macam2!

Amir Syahir berkata...

Tak..gne deoderon..hehe

Linglung berkata...

make sure shave kasi licin dulu sebelum lu kenakan g-string tu..haha

Tanpa Nama berkata...

euw.