Selamat Hari Raya

Bermaaf-maafan amalan mulia.



Salam Aidilfitri buat kawan semua. Di harap hari lebaran ini terus berpanjangan. Di tambah pula dengan ketinggian akhlak kita semasa di jalan raya. Gua harap kita bukan salah seorang dalam statistik mangsa OPS SIKAP.


Di hari raya ini, teringat kata-kata kawan gua.

"Aku raya sehari ja, jadi kena aku nak puasa sehari juga".

Jadi kita yang cukup puasa 30 hari ini, apa salahnya jika kita beraya 30 hari. Ye dak? Hehe.

Masa kecik, gua pernah dapat RM500 lebih. Kautim-kautim dengan muka gua yang kiut ketika itu, putih, pipi tembam, ada lesung pipit lagi memang ramai kata:

"Eeeeiii, kiutnya budak ne. Nah duit raya. Muaaaahh."

"Alahaiii...tomeiii.. Geram nak pelukkkkk..."

"Muahhhh... muaaaahhhh. Geram-geram. Sambil mak sedara gua taruk sampul duit raya dalam poket."

Jadi, berdasarkan ayat di atas, gua tak tipu kan. Hehe. Yang peliknya, sekarang gua dah tak maam dulu. Kenapaaaa??? Hahaha. Tapi sekarang. Fuhh. Dapat RM 7000. Ok gua tipu. Itu duit gua kena bayar balik. Duit PTPTN. Anak buah gua jeling semacam jika gua tak hulur 'seringgit dua'. Cess. Gua tak keje lagi oooii. Haha.

Oklah. Di kesempatan ini, walaupun gua bukan duduk dekat Kampung Sempat, gua mahu mintak maaf kepada semua. Mungkin gua buat salah secara sedar atau tidak. Maaf ya. Gua raya kehadiran gua dalam dunia Blog ini banyak buat orang sakit hati. Hura hara. Maaf sesangat.

Raya dengan selamat. Apa-apa pun, esok gua nak cari rendang unta. Mengidam tol. Haha. Terima kasih semua!!!

17 ulasan:

amira berkata...

fisrt time entry ko sopan sikit..
okeh..aku ampunka kesalahan ko.. har3..
selamat hai raya.. aku mintak maaf ader salah silap okeh..~~

little ain berkata...

huhu sokong amira.

miahahahaha :)

selamat hari raya jugak!

p/s : kad raya tu mau ambek letak kat blog. heeee :)

fndrocka berkata...

salam aidilfitri!

::cdot the dot:: berkata...

slmt hariraya..
mahapkan wa setulus hati lu...byk dosa dgn lu ni..

Cidak berkata...

Esok teman baik lu dah pulang.Gua harap lu tak bikin ragam la brade..

selamat hari raya

kembatolo™ berkata...

ade ke rendang unta kat sne? haha.. ngek tol..

aLy berkata...

mtk mmaaf juga ye..

Dyna Yvonne berkata...

ye aku da maafkan..heheh


maaf zahir batin gak ye..

>_<

MiMiEy :) berkata...

selamat hari raya :)

Lya Colours berkata...

selamat hari raya !!! ya ya ya ya ya

adrinaqamarina berkata...

hiro, datang umah kte kat egypt, ada rendang unta. kamon2...

nak jeling jugak ah macam anak buah tu, boleh dapat 2,3 4 ringgit ke. hheehe

Kyuubi_85 berkata...

slmt hari raya :D
weh, rendang unta sedap ke? mana nk cari? hahaha

Miss ... berkata...

selamat hari raya hiro :)

GaDis CoMeL berkata...

gua pun jeling jugak kalau dapat 7 ribu tapi duit raya haram tak hulur!

tiafazunia berkata...

selamat hari rayaaa! :)

plumpy.tootsie berkata...

selamat hari raya.

J. Love berkata...

rendang unta? kesiannya unta tu.