Ciri Suami/Isteri Pilihan Saya


Tajuk: Ciri Suami/Isteri Pilihan Saya

1) Sila letak header AKAL TUNJANG BLOG
Asyik taruk header abam je..nak taruk header sendiri boleh dak? Macam la ittew tak ada header... haha..gurau jerk...
SUDAH!


2) Ceritakan tentang ciri bakal suami mahupun isteri kalian.

i. LELAKI YANG PRIHATIN
Ittew suka lelaki yang prihatin. Cukeww sangat. Hik Hik Hik. Macam mesej ittew, dah mamam kew lom. Dah sampai umah ke elommm.. Sangat-sangat suka. Macam ittew sangat penting pada hidupnya.

ii. LELAKI YANG MENJADI PELINDUNG
Lelaki kan. Mesti kuat. Boleh jadi pelindung. Ittew kena bahan dekat Fesbuk. Dia boleh datang lindung. Ittew rasa selamat. Rasa terjamin gitteww. Memang nampak 'katang'. Hehe.

iii. LELAKI YANG MEMBERI RUANG
Haaa..ittew suka lelaki begini. Sukewww! Si dia tak kongkong ittew sangat. Jadi ittew boleh buat apa saja tapi tak terlampau batas.

iv. LELAKI YANG BERSIH
Euwww. Ittew tak shukeww lelaki yang pengotor. Bau longkang. Muka penuh jerawat. Misai macam misai kucing. Tak jaga. Baju punya tak basuh seminggu. Euwww.

Lagi satu ittew tak suka lelaki merokok. Busuk!!!

v. LELAKI YANG PEMURAH
Wah. Wah..Contoh;

"Minta derma bang..."

"Nah"


*RM10 bertukar tangan*


Euwww... sangat cool. Orang buta minta derma pun dilayan baik.

vi. LELAKI YANG MEMBERI SOKONGAN PADU
Biasa arrr. Orang perempuan macam ittew ni sering berubah anginnya. Kadang-kadang okay, kadang-kadang tak. Si dia kena bagi sokongan dan sentiasa bersama ittew selamanya.



3) Sudah jumpa calonnya?

Mestilah~


4) Soalan untuk Abang Hiro.

Tak ada~

___________________________________


Katakan entri ni, lu orang tulis masa habis SPM, tapi bila dah umur 22 ke atas, semua yang di senarai habis hilang ke mana. Persoalannya, di mana pendirian lu orang wahai golongan berkromsom XX, berdada mantap?

Daripada senarai 10, nak ada dua pun susah. Ye dak? Ke tetap pendirian sama punya keteguhan yang utuh? Keh Keh Keh.




33 ulasan:

Raihana Izzati berkata...

Golongan lepasan SPM? Ye saya.

Berkromosom XX? Ye saya.

Berdada mantap? kthnxbai.








saia nux kawen engan abam hiro jewr lah~~

Fina Fento berkata...

haha

saljihitam berkata...

Tuhan tak bagi apa yang kita nak tapi selalunya Dia bagi apa yang kita perlu.


eh eh ? kchauuuu~

fairuz berkata...

kromosom XX tu laki kan? asal raihana punye comel tu dia ngaku dia? hahaha

wannurfazrini berkata...

bukan aku ni. konpem!

savethisblog berkata...

time maghrib la mu dok update blog wahai hiro gilo

eqacashperlala berkata...

ada juga yang tak berubah taaaauuuuu

Lucifer berkata...

indeed. berubah.,

sugar2 kapas strawberry berkata...

geli lah dok pakai ayat w nih.haha

Siti Mashitah Saidin berkata...

hahahahaha

aebob berkata...

sume ciri2 aku atas tue... (perasan)
kbai!

Anisa Hang Tuah berkata...

saya nak macam abg hero.
gagah perkasa

dill berkata...

setuju ngan saljihitam :)

dill.

JIJI YU berkata...

aku berdada mantap ni weyh..

Alyn Jae berkata...

katang tu apewww...???

buDAK keCIK berkata...

sbb tu ak mls nk kecoh2 psl calon suami ni. ikut suka je la.

x semua yg kita nk, kita akn dpt. ye dak?

dada mantap? oops pocot. malu eyh nk ngaku! nk mampos!

anies anessa berkata...

aku berkromosom XX


k bai

dreary dreamx berkata...

gua xde dada hahaha

vampire's lovex berkata...

memang tak la nak cari lelaki berciri ciri tu...

pakwe wa skrg pon ntah pape jea...*sigh

GuavaTheBuaya berkata...

Haha~ Gua tak pernah bercinta betul betul dan gua tak kisah laki gua mcm mana sekalipun asalkan dia beragama dan beramal dgnnya. Sebab kalau beragama insyaAllah dia laki yg terbaik untuk kita.

bact. berkata...

kromosom XX dada mantap ke?

FIFIEY LYCHEE MARATION berkata...

ada2 sj;)

Nobita Sensei berkata...

ittew nak abam hiro jugak!

-ini diary saye- berkata...

XX= saya
XY=lelaki

kbaijugak =)!

ENCIK TIKUS berkata...

saya dah jatuh hati dengan abam blog nie <3

hanaahmad berkata...

aku nak 1 je. yang tinggal solat boleh? ngeh3

Wahida Nasution Thakhrim berkata...

kadang2 kita selalu dapat dari apa yang kita mahu.. seeloknya diam2 aje.. biarlah rahsia.. ngeh3..

Cik Miza berkata...

tersangkut2 membaca banyak sgt wwww nye.. actually kan, ittew ni nak sebut cane? mende ape ni?? hahaha malu gile aku.

erysweetie berkata...

lepas spm, tak kenai lagi blog... jd aku tak lah ter masukkan? haha

NAJ HEBAT berkata...

gua XY berdada mantap.

ok.

bye.

aku nak sambung kerja. cari rezeki untuk nikah juga.

unieMARKS :) berkata...

abam , abam . saya kalau list lebih ooo . haha

Pyka Rahmat berkata...

lelaki mestilah wangi ya

Emira Darmia berkata...

owh.....dua drpd semua di atas dah dpt...syukur jelah walau x dpt semua