Selamat Beraya



Hai...emm... Haiiiii... eh, Hai.. Amboi... tak sapa gua balik pun. Gua kabor hai ne. Oh lupa, lu orang dah insaf. Dahulukan Salam ye dak? Ok, kita mulakan sekali lagi ye?

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh... dan selamat sejahtera bagi bukan Islam... baru tenang nak bercerita gak kan?

Okay, sempena raya ni. Gua pun tak mahu ketinggalan dalam arus perdana anak muda buat entri pasal raya. Maklumlah, gua pun beraya juga.

Selamat Hari Raya. Maaf zahir dan batin. Gua minta ampun maaf kalau ada terkasar bahasa, terkata ke apa.. entri gua buat terkena lebih-lebih ke. Anggap saja semua tu hanyalah gurauan dari gua. Tak lebih dari itu. Biasa lah, adat berkawan. Mesti kena ada campuran gurau-gurau sikit. Kalau tak, tak sedak berkawan tu. Macam lemang dan ketupat juga. Ada manis, ada pahit, pastu cicah dengan rendang yang sedak. Baru kombinasi nye jadi bertambah sedak. Eh, melalut lagi.



Selamat merayakan kemerdekaan ke-54 juga. Sama-samalah kita menjaga kemerdekaan yang susah kita kecapi.

Akhir kata terimalah pantun, eh syair, eh gurindam.. entoh. Gua tak tahu nak spesifikasi ne;


SHRMZB.



Eh, kejak.. lu orang jawab ke salam bagi tadi?





25 ulasan:

Unknown berkata...

padat uacapan raya lu

Amir Syahir berkata...

jiji--selamat hari raya jiyu..keh2

SN berkata...

selamat beraya hiro, salam jwb dalam hati,hehe

miss Fyqa berkata...

Salam Aidilfitri...

bact. berkata...

raya neh lu ada buat lemang tak?

ishiko berkata...

SELAMAT HARI RAYA ^^

wannurfazrini berkata...

selamat hari raya abg . tahun duit raya ayang bape ringgit ? hehe :P

Awanama berkata...

selamat hari raya jugak buat AT ;)

budak kacamata berkata...

salam lebaran hiro..maaf zahir batin..

Abang Zam berkata...

lu raya 3 hari jela..puasa 3 hari

jhnrdzi berkata...

Selamat hari raya abam hiro :P

lady-D berkata...

selamat hari rayo hiro weh..
maaf jugoklah kalo ado terkasar komen deh..

Aween Md Zahir berkata...

selamat makan ketupat sambil kibar bendera ~!

maap zahir batin :)

Aween Md Zahir berkata...

selamat makan ketupat sambil kibar bendera ~!

maap zahir batin :)

Paolo Balam berkata...

suck-form is short-form

Awanama berkata...

salam aidil fitri juge...

assalamualaikum (^__^) ~

BERMASALAH berkata...

SHRMZB

:)

geeds berkata...

selamat hari raya!

:D

- elina - berkata...

selamat hari raya hiro .

minta maaf lah ye kalau ada salah silap.


:)

Mashe berkata...

slmat hari raya, ASY. hahaha

Unknown berkata...

salam merdeka raya abam hiro. :)

Myanaa Mi berkata...

Selamat hari raya tuan belog ..eh eh nak duit raya jugak :D

ENCIK TIKUS berkata...

selamat hari ghaye abam.. hihihi

hanaahmad berkata...

NDR > NAK DUIT RAYA.

saljihitam berkata...

selamat selamat.

blog gua bermasalah pulak dah, puihh