Cerita Rambut Pacak Kuning

Rambut member pacak kuning rambut camni la..tapi muka lain.


Member gua yang rambut pacak kuning hantar mesej.

Tuttt..tuttttt..

Brader, gua mahu pinjam duit seket, dah sengkek ne...
Gua balas, Makwe lu anak tokey kasut kan ada?
Laa..gua pinjam nak belanja dia la ne. Nak sambut anniversary kat Genting. Laju pula dibalasnya.

Ceh mamat ne..pandai lak dia taip anniversary, biasa nak sebut pun tak lepas. Jasa dapat makwe pandai cakap English memang berbaloi.

Gua balas, Lu nak brape?

Lima minit juga dia balas kembali.

200. Ringkas dan terus terang.

Gua terkejut pisang. Banyaknya.

Gua balas balik, Der, gua dapat bagi 100 je. Nak pakai juga. Pinjam dengan Mat Nor. Mat Nor adalah Si muka parut jatuh motor.
Dia balas, Ok gak. Malam ne gua amik lu kat umah.
Ok der. Balas gua.

Si rambut pacak kuning dulu hati punya la keras. Goreng lagu XPDC memang power. Tapi satu ja, dia tak pernah main hati makwe. Kalu menphewit kat tempat kereta atau time tunggu giliran jumpa doktor tu, lain kira lah. Sejak anak tokey kasut senyum kat dia, terus dah jadi romantik semacam. Baju yang makwe dia beli berwarna merah jambu sanggup dia pakai. Nak ajak ejas anak dara Pak Ku Baharom pun susah dah sekarang. Dengan makwe pasar malam dah tak berminat nak main mata. Kui Kui Kui.

40 ulasan:

who the missing name. berkata...

rock kangkang la ni...

hiro berkata...

rock tapi hati ada taman..cmne tu der..kene pulau la rockers gini eh..

Athirah Ibrahim berkata...

bahaha. dalam hati ada taman lah der.

hiro berkata...

kui..kui kui..tak taw nak cakap ape..

ain fathihah berkata...

rock pinky. hehe. tak menahan

TTT berkata...

hehe hiro byk duit ek! meh 100

hiro berkata...

ain---dh ada wanita dhatinye...kiu3..

hiro berkata...

TTT--mana ada auntie ngepaw dr budak kecikk..auntie keje siang malam tak kan xleh lepas hujung minggu ne naik Sunway Lagoon. keh3.

sAsyA berkata...

wahh rocker setia ye..bgos2 hehe

hiro berkata...

sasya si setia---ye la..cm kamu..ngee.

sAsyA berkata...

harusla..hahaha

hiro berkata...

hehe..setia bagus tuk kamu dan bakal pakwe,.ehem2. ngeh2.

sAsyA berkata...

uisshh..memg..setia 2 harus tp saling percaya lg penting hahaha

~LoVE PiNk~ berkata...

setianya kawan tu..
kamoo pulak cmner?

hiro berkata...

erkkk..kejujuran i di uji..cmne nk jawab ne.ngtk juge ne.jawab ke tdo...i pilih tido la..esok2 ble free i jawab..hehe

hiro berkata...

sasya---yea2..betuiill.

Berd berkata...

perangai celaka hati pon nak bermanja jugak sekali sekala.

ekeke.

sAsyA berkata...

sy sntiasa betul yeay! hahaha

hiro berkata...

berd---taman dh berbungga..kikiki..ko jgn wat balik minah arab pula...hii

sya--demi u..kui2.

sAsyA berkata...

oye??? xpe lah iye kan je lah hahahahahha

Ery Farieha berkata...

ahaha mcm knal je muke tuu

ayue berkata...

hiro , na pnjam duet bole ? lalala ~~

~Bloggerina~ berkata...

mak kita xsuka kitorg kaler2 rambut

hiro berkata...

sya---yea..hee

ery---ye la..artis tue....tekan la sape. Rambut je sama..muka lain ngn artis tue..

ayue---xbleh2..kaunter tutup..

rina--kite pun xske..itam cun.

jane berkata...

kahkahkahkah lawak2

Fina Fento berkata...

kuasa cinta kah? uhuhu..macam-macam boleh jadi bila perasaan dah tercuit..rock pun boleh jadi irama malaysia :P

Im Single berkata...

nice blog. mbr 3 line lu mmg ade taman dalam hati.

mrs.lovesick berkata...

haha. tak buleh bla.
:)

+qAsiH naDiRa+ berkata...

hahaha.terhibur la bce post nie~der,kalo dah tahap cintan,laki rock pon leh cair~huhu~

Miss Lula berkata...

hati ada taman jugak. teehee :D

NichKhun berkata...

hakhakhak mantap ah..
sape la gerangan si makwe yang berjaya melembutkan jiwe mmber lu tu..
wahahaaha

tot tot kecik berkata...

salam..

setiap manusia punya perasaan..
rock kangkang ke, rock kapak ke..
hanyalah luaran sahaja..
mereka tidak akan bertahan dengan status keras rock..
satu hari mereka juga akan lentur..

semoga selamat rock2 semua..

mimizuzuhaha berkata...

sambut kat genting? bleh tahan dia punya tinggi..oo genting sejuk sgt sesuai utk kapel2 hikhik

hiro berkata...

jane--tq22..trimas komen..

fina--dr awie ke pak ngah..kui3

im--tengss.

arghhh..senang2 tenkiu semua.. gua hargaii.. nnt kite naik genting sesame lepas gua kje ngn Bill Gates.

Silent berkata...

hahaha....nyayi lagu bila aq jatuh cinta!

!! AkU sKaNdAl !! berkata...

kah3..awl2 pning gk nk bce gne gua lu..ni haih..snggup tu demi awek..cm ni r..lalalala~

hiro berkata...

mijah--hehee..gua true rock k.

fatin--keh2..gua-saya, lu-awak. ahaha

ժﻨεկlﻪ..(◕‿-) berkata...

haha..syg nguh mamat tuh kt makwe ye..ish2..

hiro berkata...

keh2,,sapa x syg makwe.

!! AkU sKaNdAl !! berkata...

ak x syg makwe ak..cop..ak de makwe ke..ngeh3..hahahah..(dull)