Muka Mula


Macam mana mahu mula ye, gua tak reti sangat bab kata-kata aluan mahupun pengenalan diri. Itu pasal banyak kali kad pengenalan gua hilang. OK, gua mahu guna nama samaran sebagai Hiro, sebab gua dah jemu jadi superhero Malaya. Ade masa gua cerita time kawan dengan Serigalaman, dan Keliwonman.

Camna tah gua ada semangat mahu buat blog, biasa mandi pun gua malas. Kui Kui Kui. Gua rasa semangat tulis blog datang ketika gua kena tulis sebab tak datang kelas. Sedak juga merapu. . Gua akan tulis entri mungkin dapat jadi teladan dan cara kita berfikir.Yang baik fikir tuk ikot ye. Yang buruk buang lam tasik dekat Suria KLCC.

Akhir kata, marilah kita saling berkenal-kenal antara satu sama lain. Membentuk masyarakat yang aman sentosa serta semangat bekerjasama. Kui Kui Kui.



6 ulasan:

TTT berkata...

ooo mcm tu ke..paham2
erk bahasa ape ni hiro..ekekekek

hiro berkata...

bahasa masyarakat yunani kurun 31..hiii

cakirah 0_o berkata...

x suke mandi..hekk.

hiro berkata...

hehe...jgn gtw olang lamai..

syikin berkata...

hehhee..
pengenalan pun da wat lawak..
hahaha..~~

Frodo Baggins berkata...

Macam mana mahu mula ye, gua tak reti sangat bab kata-kata aluan mahupun pengenalan diri. Itu pasal banyak kali kad pengenalan gua hilang. OK, gua mahu guna nama samaran sebagai Hiro, sebab gua dah jemu jadi superhero Malaya. Ade masa gua cerita time kawan dengan Serigalaman, dan Keliwonman.

Camna tah gua ada semangat mahu buat blog, biasa mandi pun gua malas. Kui Kui Kui. Gua rasa semangat tulis blog datang ketika gua kena tulis sebab tak datang kelas. Sedak juga merapu. . Gua akan tulis entri mungkin dapat jadi teladan dan cara kita berfikir.Yang baik fikir tuk ikot ye. Yang buruk buang lam tasik dekat Suria KLCC.

Akhir kata, marilah kita saling berkenal-kenal antara satu sama lain. Membentuk masyarakat yang aman sentosa serta semangat bekerjasama. Kui Kui Kui.



((terbaik kan wa translate! wooohaaaa))


>>____<<