Mat Brutal

Semenjak ada pekse akhir tahun ni, gua kurang bergaul dengan budak tiga line, rambut pacak kuning dan budak muka ada parut jatuh motor. Gua rasa mereka makan hati dengan gua. Mesej tak balas. Gua komen kat fesbuk mereka delete.

Nak juga gua ngadu kat Pejabat Syariah minta di bela atas kesempitan gua alami. Bukan gua tak mahu lepak-lepak, makan-makan, phewiiit-phewitt makwe atau pekene nasi minyak kat rumah terbuka pengantin yang gua memang tak kenal langsung. Gua rasa gua kena bagi perjelasaan sebaiknya.

Nanti lepas pekse gua rancang nak bagi tiket Ironman 2 dan pekene mee sizzling dengan mereka. Baru nampak macho sikit makan guna sudu dengan garfu. Nak phewit makwe tak la malu sikit. Biasa kat kedai mamak ja menphewit-phewit ne.

12 ulasan:

sAsyA berkata...

waaa mau tengok jugak ironman 2
tp mee sizling tanak la hahahahah

hiro berkata...

tu je la mampu...haha..pizza mahal kot..
jum2..

sAsyA berkata...

hahahahah mcD ada
lunch hour suda hahahaha

hiro berkata...

happy meal ye adik...huhu..nnt dpt mainan free...

sAsyA berkata...

yey dpt maenan..
hah boleh2 suka hapy meal
leh jdik kanak2 balik

hiro berkata...

bgus2..masalah xyah pikir.hehe.

sAsyA berkata...

btol...xde masalah nk dtg ngee~

hiro berkata...

emm..tp xbleh bantah hukum alam, muda pasti tua.
yg hidup pasti mati..eh..terceramah pula
wakaka

::cdot the dot:: berkata...

ha bagusla..8 comments tuh dtgnya dr korang ber2..sengal!

hiro berkata...

berbalas komen cm fesbuk pula..hii.

kahirie hamid berkata...

tu la len kali isi la gambar muka hang barulah mereka tak salah sangka...

hiro berkata...

hehe..gua kene stdy..walaupun malas..