Malam Maksiat



Malam tadi, kami bercadang untuk menikmati keindahan alam dan alam burung serta alam maksiat dekat Teluk Cempedak, Pahang.

"Malam ni ada sekumpulan burung kakak tua berterbangan girang daripada Kelantan mahu ke Johor. Permindahan kawasan. Ikut angin timur tengah," bilang Alif yakin.

"Hoo Hoo," setuju sahaja kami.

Alif seorang yang paling pendidikan tentang hal burung ni. Dia sorang sahaja yang tak masuk 'U'. Jadi dia bolehlah isi otak dia dengan molekul-molekul serta jisim ilmu alam dengan berkawan dengan orang tua di warung kopi.

Alif: Sebelum itu, adalah molek kita pergi tinjau pasaran saham awek-awek tak berapa nak awek ni.

Suffian Johan: Maksud sedara??

Tanya Suffian yang berada di tepi Alif yang ligat memutar steering kereta.

"Pondan la ngok", jawab Sepul Azimi.

"Oooo..." Suffian Johan mula mengerti.

"Sedak. Sedak" sampuk gua.

Kereta kancil yang sarat dengan lima penumpang menuju lorong hitam.

Dari kejauhan, ada kereta Mercedes berhenti tepi awek pondan yang cantik lagi menggoda.

"Berapa?" tanya pemuda dalam kereta Mercedes itu.

Awek tu gesel-gesel pada tingkap kereta Mercedes itu lalu menunjukkan jari 5. RM0.50 barang kali.

Lalu kereta Mercedes itu berlalu pergi. Ada sedikit kehampaan pada wajah awek tu.

Lalu Alif memandu terus ke awek tu. Lantas awek tu langsung tak pandang kami. Mentang-mentang la naik kereta kancil.

"Cilakak!" laung gua.

Kami teruskan lagi perjalanan. Dalam cahaya samar. Masih ada sekumpulan pondan dekat lorang gelap.

"Ni kenapa dalam gelap ni?" soal Aliff.

"Hodoh!"

Awek tu dikatakan punya rupa paras yang tak menjadi, lalu terpaksa menyorok dalam yang samar.

"Ni kenapa termenung ni?" tanya Alif lagi.

"Tak dapat lagi 'makanan'!" balas akak yang agak berumur. Suara garaunya masih jelas walaupun berkecimpung mungkin sudah lima tahun.

Gelak sakan kami berempat. Gua gelak sopan dan masih mengekalkan ciri jejaka pilihan. Semua gelak kecuali Farid.

"Kau ni kenapa senyap daripada tadi Farid?" soal gua.

"Ittew rindu awek ittew!!" jawab Farid.


Demm!


Lalu kereta kancil putih menuju ke Teluk Cempedak. Farid di tinggalkan bersama awek-awek pondan itu.

Kah Kah Kah!


40 ulasan:

Dayana Nasir berkata...

ceh. takde kerja usha pondan. haha

Dayana Nasir berkata...

oh adakah farid itu anda? haha

lini hasnan berkata...

hari tu gua ade jugak pergi selongkar lorong hj taib, saje nk jamu mata tgk pondan3 jual diri. Pergh, cantek jgk diorg kot, tp masa tu mmg ramai negro je la.eiyuuu..

Nordin berkata...

haha.. cam tade keje lain je.. kalau awek, oke lagi.. ni pondan.. haru betul.. hahaha

hiro berkata...

cntik dorang kalahkan miss kemboja tahu?

hiro berkata...

cntik dorang kalahkan miss kemboja tahu?

anies anessa berkata...

aku bayang awek cun+misai laaa

paes berkata...

pehh..memang malam maksiat bg farid..farid mane ni bro??hahahaha..

miss cendawan berkata...

ittew pown windu abng farid ..
kehkehkeh

amiramukri berkata...

pernah terserempak dengan pondan india . takut ! dahlah diri kat tempat gelap dgn make-up tebal . macam hantu pun ada .

hiro-hiro berkata...

@miss cendawan:u pon pondan gak ke?same lah ngn kitew yuuu!!

Faiz Tapit berkata...

hoo... lyan pondan keje kau

MATAHARI berkata...

keh keh keh

Miss Dill berkata...

gelak sorang2 bace entri ni

Miss Dill^^

Anisa Hang Tuah berkata...

pondan baik.

Nur Fatin Nabila Zeeyan berkata...

Gua gelak sopan dan masih mengekalkan ciri jejaka pilihan.

hahaha

♥CIK SHA♥ berkata...

gile kejam..sian si farid tu weh..tak pepasal kena rogol dengan pondan2 tu nnt..ahaha..

zarifahmr berkata...

baru usha pondan kat lorong taman tasik taiping ritu keh keh

Wahida Nasution Thakhrim berkata...

dah lama tak jenguk2 pondan kat ipoh.. area MCH tu.. ramai juga yang lawa2.. AcHiKz pun tak secun diorang.. hu3

- mrs koroe - berkata...

tak ambik gambar ke ?

hihi

niesz berkata...

hahaha..kan da kena, confirm suara garau giler..hikhikhik..

eszol raar berkata...

nice x nice?

JIJI YU berkata...

mmber aku ade bertumbuk ngn pondan..hambik nak sekali pondan muay thai

mirA_syuK 9088 berkata...

da gak la laki yg minat tgk pondan....:)kalo x sian r dowg..pnat2 je melawa xda owg tgkk..

ghost writer berkata...

sodomi!

Cik Bidadari berkata...

korang nie tak baik tau... ada gak yg ingat awek walaupun sedang menikmati makan malam. aarghhhhhhhhhhh...

Cik Bidadari berkata...

arghhhh serius gua kesian kat farid tu... sian farid

vampire's lovex berkata...

nafsu songsang makin berleluasa..arghhhh...acane nih,sia2 lah gua cun...kahkahkah

hiro berkata...

vampire--keh2.

Emira Darmia berkata...

farid tu musti gay kan...x pown dua alam...woish~ bahaya dia tu

dyba gula-gula berkata...

haha.... sian farid...

Bella ♥ berkata...

hakhakhak


hadohhh~
farid n failed leee...-.-"

A.s.t.i.n.a berkata...

Oooo Farid ker yg kekasihnye ittew.. whahaha sampai ke sini.

buDAK keCIK berkata...

kahkahkah...

ko kwn ngn nyah rupanya. yaww~~

kembatolo™ berkata...

tolotolo..~ haha

Dark Half berkata...

aku turut bersimpati dgn member kau, khairul azman tu

ooo cik eykin. berkata...

farid tu tayik. kehkeh

ciK fLower meLawEr berkata...

hahahah kejam tinggal an budak tu :)

alexa yussida berkata...

aritu tgk thai idol...sorg pondan nyanyi..pergh suara jantan kemain muka pompuan =.='

Pa'tam berkata...

celaka! apesal aku tak pernah perasan entri ni?