Peringkat Cinta



Ketika tadika 5 tahun-6 tahun..tak ada awek.

Ketika darjah 1-6...tak ada awek.

Ketika tingkatan 1-5...tak ada awek nak.

Ketika matrik....pun tak ada awek lagi.


Fikir-fikir balik, tak kacak juga gua sebenarnya.

Budak zaman sekarang darjah 1 dah berkapel bagai.

Tapi gua ni?

Masuk universiti baru orang nak. Skema betul gua dulu. Keh Keh Keh.


47 ulasan:

Anisa Hang Tuah berkata...

saye pulak,nak dkt grad pun tade org nak

dill berkata...

haha! saye ni, dah berkerja pun tak de orang nak. huhu


Miss Dill^^

dyba gula-gula berkata...

hihi.... skrg da jd hiro.... ramai je y nak....;p

rosdud berkata...

make nasik minyok doh la pahni..

Kay- berkata...

:) suci

Fateen Insyirah berkata...

Ehem , gua tahu siapa . Ehem ehem ehem

lini hasnan berkata...

ehem ehem..lu kot malu malu kuceng dulu.huahua

Amir Syahir berkata...

nak kabor ni, zaman cinta sekarang sudah mencapai tahap kritikal.

budak berlumba-lumba mencari cinta.

budak perempuan sudah mula risau akan tak ada jodoh buatnya..

risau lelaki sket..keh2.

dunia.

De' Nurul berkata...

ni nak cerita dah ade makwe ah ni?

QERY HASAN berkata...

pompuan time muda2 demand kot, dh2 tua nnti mulalah risau.. pastu maen rembat je. haha

Amir Syahir berkata...

nurul--hehe..bukan bukan.

Amir Syahir berkata...

nurul--hehe..bukan bukan.

.:: yUki a.k.a f@Ra ::. berkata...

lu nk kate lu sudah kacak skang kn..

hahhahahaha


zaman kite dulu mude2 mane same ngn zaman skang..
umo staun jagung dah ber"hubby-baby"
dah!
geli gak kekadang tgk bdk2 sekolah berdating bagai kt mall!
wallaah!

Amir Syahir berkata...

yuki--hah..awak dapat maksud saya! keh keh. betul tu. ini pengaruh sapa ni.

Unknown berkata...

ape nak pelik hiro oit..gua yang dah kerje ni pon takder yang nak pon....

Amir Syahir berkata...

jiji--dengan anak murid leh pe.keh2

Unknown berkata...

keh.keh.keh.skrg dah ber in relationship d fb ke hiro?huuhu

Amir Syahir berkata...

Married with dah weih!!! keh2

Awanama berkata...

hahahahha.

sabo jelah ye dak?

haha

Awanama berkata...

kahwin lah cepat !

Amir Syahir berkata...

grr.bukan maksud sal nak kwen..


tp budak zaman leni terlalu ghairah nak bercinta walaupun tetek tak ada lagi untuk perempuan.

kan dah manis serta sopan contoh gua bagi.keh2

.:: yUki a.k.a f@Ra ::. berkata...

hiro..lu jugak yg aja gwa care berfikir gune akal tunjang..
keh keh..

pengaruh sapa??

haaa...itu yg kite x tau!!
hahaha

media massa kah? atau mak bapak?? atau cikgu cikgi?? atau kerajaan? eh!

hehehe

anonimes berkata...

aku ni kategori ape plak hiro? sampai skang takde teman lelaki.

Amir Syahir berkata...

yuki--pengaruh abang-abang mahupun sinetron..keh2


yu--awak bakal.

eydaaramli berkata...

apa maksudnya en.amir?
xpaham. -_-"








p/s : kau sudah hensem ye?
hue hue hue. ;P

Amir Syahir berkata...

eyda--


nak kabor ni, zaman cinta sekarang sudah mencapai tahap kritikal.

budak berlumba-lumba mencari cinta.

budak perempuan sudah mula risau akan tak ada jodoh buatnya..

risau lelaki sket..keh2.

eydaaramli berkata...

ai ai mr.amir.
saya dah insap. -_-"





p/s : kalo xsalah kajian terbaru lelaki lagi ramai. 14 juta, perempuan 13 juta.
tapi yang sikit LELAKI BERKUALITI.
maaf kalo salah fakta. :)

awEEN berkata...

ala...single but not available la ni ek..hehehe....

Puan Kutu berkata...

Ada jugak org nak..dr takde lgsung!hoho..

padlie berkata...

skema ke jual mahal.. hehe

Untungnya Air Asia..

izuddinrahim berkata...

aku pulak, esok lusa dah nak habes ngaji, masih takde sape yang sudi.. aigo~

none berkata...

agak lah bro.takde skema sangat tapi nampak pendiam :)

alexayussida berkata...

jual mahal sgt...kan

Awanama berkata...

budak sekarang dah advanced
tak macam kita dulu

little ain berkata...

like komen anisa hang tuah.
hahaha.

Applepinkcomeyy berkata...

gua pun same la hiro, kihkih

ghost berkata...

kurang sikit dosa tuh...

vampire's lovex berkata...

ahh sama la kita. sampai skg solo lagi...


cane laaaaa kalau dah abes stdy,,xda pkwes gak. adoiii... lu nak jd pkwe wa x? ohho....

qwert. berkata...

sama laa . tadak spa yg nak ! huu

Cik Nathrah berkata...

hahahaha! skema2. tp gua pon same jugak. tp up sket la. kat matrik da ade bf. tp tu pon da nak abes. haha

wannurfazrini berkata...

alah , abg dulu jual mahal sangat . hahahaa

Duniakuabstrak berkata...

dulu aku ramai kapel kini tidak lagi

Nur berkata...

padahal malu nak mengaku kat blog..masa tadika pon bkn da ad awek ke dlu??lalala

Amiey White berkata...

jujur , amiey pun macam tu kot...
tapi pas spm kira waktu kat u lah =="

± berkata...

sapelah hiro tanpa contoh coli dan tetek..keh3

sekarang budak skolah rendah pun dah pandai ber-fb, apa lagi nak ber-bf

Iena Arshad berkata...

kira okey apa masuk U dah ada awek. better late than never bai! kekeke.

cimöt berkata...

tak perlu nk dpt cinta awal2..cinta monyet semata..


biar lambat asal selamat..aku kalo boleh teros je kawen..tak payah nk tunang2 cinta2 lme2..hahaha