Kekasih Gelapmu

Dekatkan diri dengan masjid, pasti imanmu akan kukuh- Abah gua.




Tengah malam itu, kelibat sebuah kereta kancil berwarna coklat. 'Parking' betul-betul bawah pokok rendang. Bayu malam memang mengasyikkan. Gelora nafsu sama tinggi dengan gelora ombak laut. Jauh daripada pandangan orang ramai. Sudut tundukan dari burung hantu pun nipis. Kedengaran suara manja sepasang kekasih dalam kereta kecil itu. Samar tapi jelas.


Mat Ate: I Love U.

Gadis Buah: I Love U juga.

Mat Ate: Cantik baju Sayang. Rambut baru potong eh?

Gadis Buah: Emm. Petang tadi pergi salon dengan rumet.

Mat Ate: Ayang, Abang nak Ayang. Boleh?

Gadis Buah: Ne Ayang ada ne. Nak apa lagi?

Mat Ate: Alaaa. Cayang ne. Nak manja-manja lah.

Gadis Buah: Tak nak la Abang. Takut. Nanti Papa marah.

Mat Ate: Baby... kejap ja. Tak ada apa-apa. Ayang cayang Abang tak? Fine.

Gadis Buah: Cayang laaa. Nanti kalau apa-apa berlaku kat Ayang, Abang jangan lari taw. Kita sama-sama hadapi?

Mat Ate: Ok. Abang janjji. Lagipun ada kan sekolah hamil. Jadi Ayang masuk sekolah tu kalau termengandung. Papa tak akan tahu. Ne sayang Sayang ne.

Gadis Buah: Hee. Okies. Sayang Abang juga.

Burung hantu terbang meninggalkan kereta kancil itu.



Foreplay didahulukan, bahagian bawah diutamakan. Cilakak. Gua ada baca ada sekolah hamil bakal didirikan. Gua rasa nanti dekat fesbuk bahagian info, dekat 'Education' ada Sekolah Hamil. Pehh. Mantap. Gua tak berapa nak sokong, yakin kah boleh banteras masalah pembuangan bayi?

Kalau ramai masuk sekolah hamil, sekolah tamil sapa nak masuk? Sapa mahu kawan dengan Deva? Vijay? Muttu? Sigg? Deusdu? Faridku? Gua begitu serius dalam bab ne. Fine. Gua mahu turut sertai rondaan tengah malam cegah maksiat dekat kolej gua jika ada program macam itu.

Gua rasa media cetak mainkan peranan penting untuk menyumbangkan statistik pembuangan bayi. Mana taknya, muka depan tajuk nak lucah je. Gilos. Baca tajuk pun dah boleh mesej makwe suruh hantar gambar pakai coli saja. Memang merosakan akhlak. Kira boleh henti langgan majalah Playboy jika beli surat khabar tempatan kini.

Perlu ke tajuk muka depan panas-panas? Artis-artis? Filem dari barat? Pasal artis cerai? Pasal artis ada video porno guna hanset murah? menteri buat perangai macam siot? Tapi kalu buat pasal Tok Haji Ikram ada lima orang anak hafiz Al-Quran, pasal Akademi Al-Quran tak laku pula surat khabar dia orang. Ye dak? Agak ilmiah juga entri gua kali ini ya. Hehe.




77 ulasan:

areleaf berkata...

gua tengah tunggu kerajaan buat sekolah puaka plak ni..

pastu nanti senang gua nak daftarkan lu ke sana..

areleaf berkata...

cilake..gua fes ke?

ahhh sudah,lu jangan ngade2 nak terasa gay plak..

hiro berkata...

areleaf--keh2..kita berdua saja ne...mau coba? haha.

hellioz berkata...

gwa pon xstuju skolah tuyh

mcm buduh je bunyik dia
gyahahahaahhh

hiro berkata...

hellioz--entah mengapa kita bijak membuat bantahan ya..hhaa.

ishiko berkata...

ouh.. demm.. subuh2x da jump en3 cmni..hahaha..

john bert berkata...

aku tunggu skolah mafia. utk mafia2 terbuang xde duet. klu buat skolah ngandung, spe nk msuk? ppn tu je msuk watpe, laki tu msuk skali la. dh abes skolah wjib kawen, bru btol.

raina berkata...

alololololooooo
cam ustaz la plak dia..
mengaku la Mat Ate tu hang! chesh

Corazon berkata...

kalaw la hiro itu mat ate.. da tentu2 dy bg wa kua carik mkn pkl3 lebey td.. bro.. wa xtahan lapa ney.. makan jum! u blanje.. ahaks..

aLy berkata...

apejadah tah idea skola tu
nak meramaikan umat yg terhamil ke

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

sek hamil???

sek untuk mat rempit xdak plak ka?

pastu buat sekolah utk kaki buli..

pastu sekolah untuk kaki dadah...

pastu sekolah untuk kaki-kaki lain lagi..

amacam?? ok x cadangan aku?

aren berkata...

gua tak suka paper2 sekarang. banyak menipu nak lariskan jualan.. cerita bukan main pumpang

bukan penggoda berkata...

agk ilmiah entri lu kali ni. gua mcm xcye gua msok blog lu. gua ingt gua salah blog.

bdw, skola hamil tu adek ebradek skola tamil. yg pmpn msok skola hamil. yg laki msok skola tamil. sbb ckp berbelit. ayat byk manis. pmpn pon xbpe nk pndai g cye. heh.

::cdot the dot:: berkata...

gampang jugak jek..
mula2 tempat buang baby...pastu sekolah ngendong...

besok2 letak la rumah utk bersekedudukan...ke tangkap wet ke..ke utk suami memuaskan batang ke??


lahanat....cuba pikir sikit bebudak yg tak terbela kat celah2 robon kampung tuh...cuba angkat dorang, sekolahkan, kerjakan....adoyyyyyyyyy....

ini yg dah jahanam, lagi nak jahanamkan..


wadepak!!!!!!!!!!!!!!!!

MissXYZ a.k.a Abaikan berkata...

bengong sungguh idea tu ohhh... hiro hang dak kecikpi tukaq jd menteri je la...

p/s: dak kecik pun bleh pikiaq... sori la hiro akk bz sket... kejap ade kejap xde... bz nk nikah hak3... =))

o kambeng hitam o berkata...

keh keh keh. intro topic lu mmg cilaka betul. Nnt siapa ade sampai degree kot sekolah hamil tu. :P

SZ berkata...

sekolah hamil?
serius?
bangangnya..

sugar2 kapas strawberry berkata...

btl tu..tp ad btl2 ke skolah utk org hamil???

cm siot je bunyi.makin ramai la anak luar nikah kn??

bdk2 skang mmg cepat terpengaruh,,kecik2 da pndai g cybercafe..tgk tu tgk ni.nth pape.

Miss ... berkata...

yg dah termengandung tu x yah sekolah la..suruh je kawen..pastu wat la anak byk2 wakaka

lumut berkata...

sebenarnya malaysia tuh sendiri negara tak berpendirian..lepas satu2 diubah sesuka hati...PM terdahulu dan skrg sume nak ada kepala sendiri..jaga nama sendiri..apa slhnya kalau betul syg kan malaysia PM2 dulu dan skrg bergabung bgnkan ngra..ini tak..mcm2 idea tak logik berubah2....

sekolah hamil??
utk aper??

susah lah mcm ni bila lagi suka merawat dr mencegah....

nice entry hiro..=)
kau jua dihatiku.kahkah

lumut berkata...

>>>>>>> ah ah ah--bunyi ada nikmat dan dan sedih bersatu. tp jangan menyerah. pasti kebahahagian itu tercapai.

bongok gile komen kau ni hiro..sakit prot aku gelak..lempang ber das2 baru tau

utHe mauRa berkata...

aiyooo..ini mcm pun ade ke

lumut berkata...

eh aku ceria jela..haha..ak kt samoa.bkn mongolia.

=p..

ke samoa tu kt mongolia?gografi fail lah..hee

Ann berkata...

betul2 tajuk akhbar mmg panas...ptut kene tapis ni

tia berkata...

menambahkn ank luar nikah je,
cett!

za petrelli berkata...

entri yg berilmiah.. hiro ke ni? hiro ke? aah.. hiro lah..

ntah nyer, skolah hamil.. mmg pelik jerk.. malaysia negara pertame kot nak wat. gilo

Uruchimaru @ kf berkata...

ade betul jgak tue......!

echah mashuri berkata...

mmg xsokong langsung!ape ke heh la...
mgm la org ckp tgs cikgu makin mcbar skrg!huhu

p.s~drama sebabak atas tuh kata2 mcm pro ajek ek..huhuh

RON berkata...

lawak2..
sekolah tamil tu tak laku la nanti..

y@n@ M!B berkata...

sekolah hamil?? patut adakan penjara hamil pakej dgn hukuman yg mengerikan ke..huhu~


nice entry =)

Cik Mira berkata...

skolah hamil? heh mmg macam haram la.
mmg menggalakkan lebih byk anak luar nikah. sape la punya cadangan buat skola hamil tuh? haishh

ella berkata...

suratkhabar sekarang memang menjadi2 tajuk nya skarang..nak2 metro ngan kosmo..

tp sekolah hamil ...?
xpernah dengar.

fndrocka berkata...

metro lah yg jahanam sket..tajuk nak lucah aje.

@ien_R@z berkata...

sape punya cadangan nak tubuh sek hamil tu??? kang anak senri masuk baru tau.. haiissshh.

kalo betul2 wujud mang hancur la remaja2 skrg... nauzubillah..

J. Love berkata...

kite bukak sekolah tamil jom. kite lawan itu sekolah hamil!

Ery Farieha berkata...

x stuju gak
nnt berlaku cm dialog di atas
wargh
ghairah aku membacanya
wakakaka.

dah2. bertaubat lah >___<

Wan Perlis berkata...

huh sekolah hamil

s h e e berkata...

hurm...x setuju dengan sekolah hamil...memang lebih menggalakkan org buat maksiat n sumbang mahram...ish3...ape nk jdla dunia skrg...

entry sempena ramadhan yg da dekat yew?hehe...

maisyara Pot! Pot! berkata...

tak stuju gak. nanti ramai masuk skola hamil berbanding sekolah biasa.


hancur budak2 skng. adush.. >_<

deus X machina berkata...

Sigg, berd dengan farid masih setia dengan sekolah tamil
jangan risau, mereka akan bejuang mempertahankan sekolah tamil hingga titisan darah tamil yang terakhir

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

kebodohan makin menjadi jadi,,, urghhh... buat saja pusat pelacuran berlesen

nas berkata...

hiro,kalo aku masok sekolah hamil boley x?
hahahhahahahahhaha..
ak pon xsokong....huhu

jom bace entri terbaru nas klik:

gadis sembang lucah dalam facebook

DuniakuAbstrak berkata...

bila nak buat ucapan menentang sekolah hamil hiro? tang entry tu taknak kalah dia punya stim..apesal anti klimaks entry ko nih? keh3

Razman berkata...

aku tak paham sgt cte tu. leh tak letak video misa campo sbgai penerangan cte?

reen_sofee berkata...

skolah hamil??? kau biar benar derr??
paper mane weh?
hahahaha
macam macam!
hari tuh baby hatch!

Hamzah Ian berkata...

nice... gua nak jadi cikgu seolah mengandung

redballerina berkata...

boleh la aku nak copy ni buat assignment. boleh tahan ilmiah

alvin takda umah harga 8juta berkata...

dgn ada nya sekolah hamil..
makin galak la org hamil..

maCy berkata...

tolong jgn anta maCy kt skolah tu..

aleen adela akoo ^_* berkata...

entahnye!nampaknye ko ngan akula yg kene bekwn dgn mutu,samy,priyanka chopra,abishek bachan,
alamak aih,nampak sgt aku kaki hindustan.keh3

Fiq berkata...

aku pon nak rage gak nieh..
haha

PUPUT berkata...

watpe la nak masuk skolah hamil..amik je kursus kawen..abeh citer..hehe..

Lya Colours berkata...

hampes
sekolah mengandung tuh dah la kat melaka
wat malu je

Dyna Yvonne berkata...

aku suke entry neh~
>_<

amira berkata...

ramai la yang 'graduate' nanti beranak pinak kan bai~~
sumenye..dh kompon barang dah guna,.. hoho

syaf berkata...

1st - gambar baru lu buat gua terkesima

2nd - masjid, gua insaf

3rd - celake, skolah hamil kejadah nk buat...lagik ramai lah yg nk beronggeng cam ginih..senang beranak terus masuk skolah...cam tuh depa bley beronghengs ebanyak yg mungkin,...damn!!!

4th - dah manusie memang nk mende2 yg hot je kot...setan kiri kanan atas bawah meh...

last - enty lu bikin gua nages teresak-esak

FyZa berkata...

dorg pk untung ja..haiihhh

¶A.K.I¶ berkata...

aahhh!
wa sgt aggree ngn lu beb!!
akhbar melayu lebey2~
ske tol letak mke depan ayat2 luc~
berita panas n luc~
dem~

Aliesya♥Amani berkata...

kompem ke sekolah hamil nie???

BalqisShafiqa berkata...

hiro, mesejnya mendalam.
pupuk kesedaran gitu.
like3!!!

Hamzah Ian berkata...

kompem la aliesya.. pehal gua asyik jumpe lu je kat mane2??? ahhahaha

little ain berkata...

HAHAHAHA :) kadang-kadang bunyi inchek hiro ni macam suci pon ade gak. tatau nak caye yang mane satu.

no offence ek. saje cakap.

Farid MOFASAD berkata...

Sigg, berd dengan deus masih setia dengan sekolah tamil
jangan risau, mereka akan bejuang mempertahankan sekolah tamil hingga titisan darah tamil yang terakhir

n@jwamz berkata...

ngarut je sek hamil tu...
kang meramaikan lagi pompuan hamil ank luar nikah...

~dunia sudah tua~kiamat makin dekat~ Ya Allah...

hiro berkata...

cool juge tak replay komen..ke kena replay?

tQah berkata...

salam ukhwah bro my hiro...

hihihi..

wah mantop la entri ni...

yelakan sulat kaba muke dpn sgalanya negetif..y negetif tu y beria2 nk beli..buang duet je..kn...on9 suda tok sah nk duk bazir wet banje mak bagi beli sulat kaba y x berapa nk ilmiah da tu...kn kn...
^_^

btw...al-quran & sunnah adalah ilmu y terbaik...ikut la syariat..
pasti bahagia dunia akhirat..

hiro berkata...

tqah, sob2..mendalam sungguh nasihat mu...untung sapa dapat kamo..hee.

Berd berkata...

babi lambat jugak gua sampai sini. komen dah nak tutup dah.

sekolah hamil ni sebenarnya bukan saja-saja dia nak tubuhkan. tapi memandangkan deus,sigg, farid tak boleh hamil jadi dia tubuhkan sekolah ni dengan harapan mereka dapat hamil selepas membontoti antara satu sama lain.

panjang juga gua explain. harap tiada yang salah paham dengan sekolah hamil ini.

hiro berkata...

berd, oh..selama ini gua selalu salah kan barisan..buat kerja tak ada objektif..rupanya..murni juga objektif barisan ye.

Cik Jari berkata...

haaaa....ade ke sekolah hamil???daku baru terbaca sal pusat penjagaan bayi...Hatch Center lau tak silap.....gila tak gila....huhu...

syahira ariff berkata...

malu larh jdi pelajar sekolah hamil
hua hua hua
eh drama kat atas tu ye ye jer kau tulis
ada pengalaman ker?
keh keh

beautiful_rose berkata...

hampas betul negara malaysia ni.
pe jadah lak nak buat sekolah hamil? seakan menggalakkan gejala soSIAL je.

lepas ni pembiakkan baka akan berleluasalah kt negara malaysia.

DuniakuAbstrak berkata...

hiro, reply la bukan replay...aku yg budus bi ni pon buat2 tau..

hiro berkata...

dunia, cess..itu la pasal. Tak pandai engelang mahu cakap engelang. keh2..tq2/

I n n z berkata...

sape la yg utarakan idea tak bertamadun neyh .
ade ke patut sekolah hamil ?




tak setuju .
saya bangkang yang arif!
thee ^___^

Pinky Pixie berkata...

kat melaka kan..
cehh, hot btol story ni.
sy org melaka pun kene tempias.. kehkeh

ApekxHensem™ berkata...

gud2..ni mesti kes org kutuk entri lu...