Dada Yang Kau Megahkan


Jejaka 1: Hmmm... dada. Best. Hehe.

Jejaka 2: Kawe ko demo tanyo? Hoo... mesti suko tengok kopek dulu.

Jejaka 3: Kalau cheq, cheq suka tengok pada bahagian dada. Hmm.

Jejaka 4: Bengong mu. Apa ada pada rupa paras jika tetek kecikkk. Haha.

Jejaka 5: Haaa... tengok bahagian dada la bro. Barang baik barang jadi.

Jejaka 6: Yang lembut. Enak dipandang. Nyaman terasa di dada. Dada. Payudara. Oh yeahh.

Jejaka 7: Gua ni raja pengimbas tetek. Dapat tahu kesuburan awek berdasarkan tengok tetek je. Saiz coli semua. Hebat tak? Rupa paras tak penting. Janjji tetek mantappppp..

Jejaka 8: Rupa adalah segalanya. Baru tak malu bila ajak dating. Har Har Har.

Jejaka 9: Senyuman. Kalau senyuman menawan. Gua berani nak tegur. Tenang.

Jejaka 10: Aku tengok pada keimanan, cara pakai semua. Islamik ke tak.


Soalan gua: Kalau perempuan datang arah depan depan. Bahagian mana lu orang usha dulu?

Kenapa ramai banyak tengok bahagian dada? Sebab gua buat bancian ketika dalam clubbing. Keh Keh Keh.

Tapi kan geng, kalau perempuan pula... dorang usha kita punya tuttt dulu ke? Hue Hue.

Sabar dulu sedari, mungkin ada yang malu jika gua tulis tetek semua. Sebab sedari bukan golongan begitu. Syukur. Baguslah. Tapi kalau sedari berada di tempat mereka;


Gadis A: Wakluuu nak tegur aku?

Gadis B: Kecoh gelewww mamat ne. Dah rase alim sangat lettewww.

Gadis C: Elehhh. Ada ketetapan iman sikit, dah nak kerek... blah la weiiihhh.

Tengok? Sedari kena cuba berada di tempat mereka. Selami dan Dalami. Bukan di tempat sedari sekarang. Pandang dengan mata hati. Keh Keh Keh.


Kesimpulannya, pekena la tudung yang tutup dada. Bior nampak ikhlas sikit. Itu pun jika lu orang malu lelaki usha lu punya dada. Jika bermegah, gua pun usha juga woiii. Kah Kah Kah.


53 ulasan:

diNa de SoLa berkata...

hahaha.
xbuley blah..
post psai ni pepagi buta.
kahkahkah
tp btoi jugak pa ko tulih..

eszol raar berkata...

pompan pnah usha dada gua n ramas

ape cer?

nk kne bertudung gak?

hiro berkata...

dina--pukul 8 pagi- 2pagi internet bangang. Bangang. time ne ramai tidur..


eszol--kah2...kalau bini lu, tak pe la..haha.

nub berkata...

depa jalan suka sangat mendada.. heran akuh

Sca Ndx berkata...

mari menderma dada, hakhakhka.

hanna iymeera :) berkata...

kalau jenis mata scanner tembus sampai dalam-dalam tu mcm mana plak hiro? hehe :)

DuniakuAbstrak berkata...

apesaL takde awek usha dada aku? peLik betuL aku

Yaniey Cikedies berkata...

haha hakoeh.. sentap banyak!! grrr...
lepas ni pakai tudung saji tutup dada daku.. haha

anies anessa berkata...

hbat aah idea sai nie pepagi buta.....

♛ nadia the blogger berkata...

cess

ain fathihah berkata...

selucah-lucah hiro ada juga mesejnya.. perempuan, sila labuhkan tudung kalian ya. termasuk saya juga

JIJI YU berkata...

bijok rr hiro..berkesan di dado aku

JIJI YU berkata...

bijok rr hiro..berkesan di dado aku

A.s.t.i.n.a berkata...

di dadaku hanya ada Dia..

saya mau pehe tau.. tamo dada.. itu ayat lazim di kepci

HEROICzero berkata...

hey hey hey. tudung tu bukan untuk penutup kepala, tapi lebih dari itu. ingat.

*Ah, boleh jgn bagi kantoi x? tau la diorg, kita jenis2 tengok dada dulu. keh3x

saljihitam berkata...

uihhh makan dalammm. bagus bagus. kasi sentap sikit.

Dark Half berkata...

@eszol
nanti gua hadiahi lu sehelai shawl syria

gua baru balik gym sambil berblogwalk 10000 blog. cuba tgk kemantulan dada gua...jelez?

hiro dah lali ramas dada halal

tim berkata...

ye betul tu hiro

sastraboy berkata...

prinsip gua senang, lu tayang, gua layan. haha.

aDieyZa berkata...

ada mesej yg bagus dalam entry ni..

AJ Nismihan berkata...

kalau yang dibaca tuh tak habis sudah, pasti tak sampai makna yang ada.
jadi, jangan menilai pada apa yang kita rasa, tapi apa yang kita fahamkan.

yang diwajibkan adalah menutup aurat rambut dan melabuhkan hijab.
kalau bertudung tak tutup rambut, tak ikut jugak.
kalau bertudung tak cukup labuh, tak ikut jugak.
tudung pun dah jadi trend.
dah jadi fesyen.

agama? letak tepi ker?

Good writing Hiro.
Like.

named syuhaiba @ ayie berkata...

waa... nie ble letak posting nie kat kempen pakai tudung di bawah paras dada kat uthm nie... hmm... like3... ^_^

♥CIK SHA♥ berkata...

tutup lah dada..nnt hiro belek smpai tembus..T_T

hahahahahahaahahhahahaha..

walaupun lucah tapi ade mesej..itulah hiro..

lionteen berkata...

haha. atas2 bukan men lucah. bwh lak ade pengajaran. bagus2. hehe

Alyn Jae berkata...

someone pernah bgtau...'agaknye trend ek zaman sekarang pompuan tayang dada'...hahaha

fndrocka berkata...

Dada dah berleluasa

Baby Kute berkata...

Dada oh dada. I love it

Along Usop berkata...

hahahahahaha!!!..

pompuan yg respon tu byk yg trase la.. =p

M. Faiz Syahmi berkata...

aku tengok cameltoe. sekian.

buDAK keCIK berkata...

weyh, ak ade citer best utk dikongsi...

masa ak bljr kt kmkn dolu2, bdk2 kelate tempah 1 bas. cam bese la, bdk laki msti dok bhgn blkg. ak pn trcampak ke blkg gak sbb seat dpn dh penuh...

masa ktorg berenti mkn, ade la sorang bdk pompuan yg dok seat dpn bgn sambil menggeliatkan bdnnya sampai menampakkan bentuk dadanya yg bersaiz bidang. tetiba ak dgr suara laki dri blkg ak, whoa besarnya~! ak yg tgk pn malu... lps kejadian tu, ak tobat x nk pakai tudung yg nmpk dada~! siyes sgt malu~!

zidEL zhafiz berkata...

salute bro..!!!

- GC - berkata...

wahai kaum wanita semua, jgn bermegah2 lagi. nnti ada yg usyaaaa.. haha

ika berkata...

aku usha laki tengok muka je. care pakaian. tak tengok tutt. hahha.

betul la tu. selendang panjang2 dipendekkan.

cikpia berkata...

tetiba aku rasa tersentap menyentap dan disentap. =)

NAJ HEBAT berkata...

pandang dengan mata hati.

taik lu.

haih.

Lalinkfixa berkata...

good writing incik Hiro :))

kadang2 saya pun bingung dgn kenakalan seorang lelaki ni. Moral of the story : labuhkan lah hijab anda menutup aurat mengikut syarak :)

Lalinkfixa berkata...

good writing incik Hiro :))

kadang2 saya pun bingung dgn kenakalan seorang lelaki ni. Moral of the story : labuhkan lah hijab anda menutup aurat mengikut syarak :)

wannurfazrini berkata...

siot tol . dasar laki suka tetek jewwww! bwh xnak usha ker ? hak hak !

bieha-chan :) berkata...

i loike :)

dyba gula-gula berkata...

jagalah dada,

delarocha berkata...

lelaki memang suka tgk dada perempuan... maafkan lah lelaki, huhu

eqacashperlala berkata...

styleee

kahirie berkata...

sharifah sofia...

hida.hadi berkata...

akma hisyam..
sendu!

Aweyn berkata...

kajian turut menyatakan kaum adam akan memandang dada ppuan dahulu sebelum memandang anggota2 yg lain
haraha

Biela Sapine berkata...

Gua sensitipppp ni. Haha

liyana berkata...

ade unsur2 yg tidak mnyenangkan kt permulaan
tp last2 tu ade pngisian..gud2..

echah mashuri berkata...

haha...kalau yg dah tygn free.mesti nk tgk kan;p

Myra Arshad (: berkata...

hahahah . hiro2. da pandai yeee :p

Myra Arshad (: berkata...

hahahah . hiro2. da pandai yeee :p

hiro berkata...

keh keh keh.

NuSaNa NoSa 91 berkata...

tundukkan pndgn!! hahahahaa~ ^_^

sicomot-comel berkata...

xboleh blahh betul lah mamat sorg neyh..

pmpn salunye usha muka pastu kemantapan bodynya..
hahaha