Kalau Sayang Tak Perlu Marah





"Maaf sebab susahkan awak"

"Eh. Tak apa"

"Awak dah tak marah saya?"

"Kalau sayang tak perlu marah"

"Saya sayang awak!!!"

***

Jejaka: Awak, nak hujan ni... tak payah la pergi rumah Nadiah tu.

Gadis: Nak pergi kejap je. Borak kosong. Plus ada kerja seket. Hal perempuan. Hehe.

Jejaka: Esok bolehkan. Pergi esok je?

Gadis: Awak tak boleh kongkong saya. Saya pergi pun bukan guna kaki awak. Bukan guna tenaga awak!!!

***

"Dah. Jom balik. Mari"

Dari kejauhan kelihatan satu pasangan meredah hujan yang renyai-renyai.

Gadis: (Apabila saya marah, gembira, geram, sedih, dialah selalu jadi mangsa. Tapi dia tetap SETIA di sisi saya. Sayang Awak Sangat Sangat)


Dalam hatinya berjanji akan sayang jejaka yang sedang pegang payung dan basah kuyup itu sepanjang hayatnya.



Pesanan yang lu orang kena percaya: Hiro cuti jawab test. Kui Kui Kui.



55 ulasan:

Awanama berkata...

kenapa sejak akhir2 ni ko jiwang?

Awanama berkata...

1st? oh my~ bangganya :P

Amir Syahir berkata...

mode mahu release tension!!!

rosdud berkata...

nak cari orang betul betul sayangkan kita susah :P


btw, takpe nak jiwang pun, kau tetap hensem haha

nuyuEna berkata...

aku macam suke entry nih.

Awanama berkata...

hahaha. suke la pulerrrr cite ni, hahhaa

Amir Syahir berkata...

Nur Fatin.

lu memang terer..lu memang terer..

betul ke puji ni?
gua benda camni mudah percaya...hak hak hak.

Awanama berkata...

weh takde butang like ke?

Amir Syahir berkata...

nanti I buat lagi ea? Keh Keh Keh.

dak eina berkata...

hiro setia x orangnya???

husnaradzi berkata...

hiro angau tungau ye ?
haha
ada hujan2 renyai plak . hikhhik

Amir Syahir berkata...

eina--tengah mencuba..hehe.


makcek--angau ceket..keh2

Lia3003 berkata...

sweet.. kalau lah dapat laki macam tu.. =)

Amir Syahir berkata...

lia--yakin..keh2

syukmira berkata...

alhamdulillah kalo dapat laki cm ni.....asenye dh dapat kot...:)

pe2 pn kdg2 kne cntrol gak marah 2..:)

Applepinkcomeyy berkata...

semakin hari, semakin jiwang. kihkih

zarifahmr berkata...

stress lah dengan hiro haha

Taste Of Life berkata...

entry ni wat aku teringt sumone la hiro..*touching*

doyah berkata...

tengah tekan butang LIKE! ekekek

- elina - berkata...

was was dengn pesanan tu .

betul ke ni ?

haha

Amir Syahir berkata...

koroe--gua tak percaya...keh2

izuddinrahim berkata...

phewwit! aku like weii! haha

Unknown berkata...

aku suke ko jiwang bro..ahah

A.s.t.i.n.a berkata...

dalam hati ade taman..

± berkata...

kalau watak lelaki dlm cter ni hiro, gua ada sikit syak...







jiwang sgt. hiro sepatutnya ada lucah2 sket

ika :) berkata...

hiro dh jiwang~~ dlm hati ada taman eh? hehe ^^

♛ Rose Wolfsbane berkata...

kental juga jiwa lelaki tu . mana nak jumpa llaki cmtu?

cikyin berkata...

ha'ah la, jiwang dah hiro skrg,ekeke.
dah ada lah tuhh ;p

tot tot kecik berkata...

salam..



waah gud luck hiro..!!

Biela Sapine berkata...

Auww, setia nyaa

syafiqa berkata...

oke.inchik hiro amat jiwang ;p

Unknown berkata...

maimonyet :: dia memg jiwang kot..ko baru pasan ke? -.-"

hiro :: time test jgn nk byk berangan sgt lol~

qwert. berkata...

jiwang terbaik laa . hee . suwit ! ;P

farhana sahri berkata...

comel je mereka

sarah mohamad berkata...

teringat dekat pakwe . teehee :)

Unknown berkata...

ni gah jiwa blues ke...jiwang jek entry...hehe

Cikgu Jaja™ berkata...

ololo~ sweetnyer laki camtu.. (^_^)"

HEROICzero berkata...

dan sekarang pon hujan.

feel.

mula lah senyum aku sorang2.

ah melampau, tahu!

Emira Darmia berkata...

Nice!!!

Qiez AR berkata...

kalau sayang PERLU marah. :)

lady-D berkata...

ni drama cenel bape ni encik??

Anies Anessa berkata...

pehal jiwang2 nie?haha...
but nice aahh

Unknown berkata...

hiro jiwang hardcore.

ghost berkata...

lu jawab lar test macamna lu buat ini dialog...


sayang wooo kat sapa-sapa pon...harhar

LM berkata...

anak ummi yg hensem ...mmg tak elok marah2 pd org yg kita syg kan?hihi

Amir Syahir berkata...

ya ummi..

!eNa PnG berkata...

sapa nak pegang payung untuk saya ?

Amiey White berkata...

cakap lah suruh kitaorang tggu , hiro bz jarang nak bw...

lalalalalalalala

Awanama berkata...

seronok kalo ada pasangan yg sabar b ckp baik2 camtu..,tapi cam susah je nk dapat...kui..kui..:>

Awanama berkata...

so sweeet.....................

mentega^^terbang berkata...

sambil dengar lagu 150 juta kali - Fynn Jamal layan entri ko..masyukkk la..haha~

Cik SCC berkata...

hiro,,meh tmankan aku duk dalam hujan..

jgn lupe bwk payung taw !

hehehehe

dyba gula-gula berkata...

so sweet~

gadis 3 suku . berkata...

gilo jiwang nie bhaii :)

monsterblog berkata...

sebijik mcm pakwek aku. deymm!