Kalau Sayang Tak Perlu Marah





"Maaf sebab susahkan awak"

"Eh. Tak apa"

"Awak dah tak marah saya?"

"Kalau sayang tak perlu marah"

"Saya sayang awak!!!"

***

Jejaka: Awak, nak hujan ni... tak payah la pergi rumah Nadiah tu.

Gadis: Nak pergi kejap je. Borak kosong. Plus ada kerja seket. Hal perempuan. Hehe.

Jejaka: Esok bolehkan. Pergi esok je?

Gadis: Awak tak boleh kongkong saya. Saya pergi pun bukan guna kaki awak. Bukan guna tenaga awak!!!

***

"Dah. Jom balik. Mari"

Dari kejauhan kelihatan satu pasangan meredah hujan yang renyai-renyai.

Gadis: (Apabila saya marah, gembira, geram, sedih, dialah selalu jadi mangsa. Tapi dia tetap SETIA di sisi saya. Sayang Awak Sangat Sangat)


Dalam hatinya berjanji akan sayang jejaka yang sedang pegang payung dan basah kuyup itu sepanjang hayatnya.



Pesanan yang lu orang kena percaya: Hiro cuti jawab test. Kui Kui Kui.



55 ulasan:

maiMOONyet berkata...

kenapa sejak akhir2 ni ko jiwang?

maiMOONyet berkata...

1st? oh my~ bangganya :P

hiro berkata...

mode mahu release tension!!!

Nur Fatin Nabila Zeeyan berkata...

nak cari orang betul betul sayangkan kita susah :P


btw, takpe nak jiwang pun, kau tetap hensem haha

nuyuEna berkata...

aku macam suke entry nih.

ɳυɾҽȥȥαƚყ ʝαʅαʅυԃιɳ berkata...

hahaha. suke la pulerrrr cite ni, hahhaa

hiro berkata...

Nur Fatin.

lu memang terer..lu memang terer..

betul ke puji ni?
gua benda camni mudah percaya...hak hak hak.

ieka darlink berkata...

weh takde butang like ke?

hiro berkata...

nanti I buat lagi ea? Keh Keh Keh.

dak eina berkata...

hiro setia x orangnya???

MAKCEK bukan NENEK berkata...

hiro angau tungau ye ?
haha
ada hujan2 renyai plak . hikhhik

hiro berkata...

eina--tengah mencuba..hehe.


makcek--angau ceket..keh2

Lia3003 berkata...

sweet.. kalau lah dapat laki macam tu.. =)

hiro berkata...

lia--yakin..keh2

mirA_syuK 9088 berkata...

alhamdulillah kalo dapat laki cm ni.....asenye dh dapat kot...:)

pe2 pn kdg2 kne cntrol gak marah 2..:)

Applepinkcomeyy berkata...

semakin hari, semakin jiwang. kihkih

zarifahmr berkata...

stress lah dengan hiro haha

Taste Of Life berkata...

entry ni wat aku teringt sumone la hiro..*touching*

+d.O.Y.A.h+ berkata...

tengah tekan butang LIKE! ekekek

- mrs koroe - berkata...

was was dengn pesanan tu .

betul ke ni ?

haha

hiro berkata...

koroe--gua tak percaya...keh2

kembatolo™ berkata...

phewwit! aku like weii! haha

JIJI YU berkata...

aku suke ko jiwang bro..ahah

A.s.t.i.n.a berkata...

dalam hati ade taman..

Dark Half berkata...

kalau watak lelaki dlm cter ni hiro, gua ada sikit syak...







jiwang sgt. hiro sepatutnya ada lucah2 sket

ikha berkata...

hiro dh jiwang~~ dlm hati ada taman eh? hehe ^^

♛ nadia the blogger berkata...

kental juga jiwa lelaki tu . mana nak jumpa llaki cmtu?

nazirafarahinomar berkata...

ha'ah la, jiwang dah hiro skrg,ekeke.
dah ada lah tuhh ;p

tot tot kecik berkata...

salam..



waah gud luck hiro..!!

Biela Sapine berkata...

Auww, setia nyaa

syafiQakarim berkata...

oke.inchik hiro amat jiwang ;p

eiffel berkata...

maimonyet :: dia memg jiwang kot..ko baru pasan ke? -.-"

hiro :: time test jgn nk byk berangan sgt lol~

unieMARKS :) berkata...

jiwang terbaik laa . hee . suwit ! ;P

Farhana Sahri berkata...

comel je mereka

sarah mohamad berkata...

teringat dekat pakwe . teehee :)

Putri_Aizat berkata...

ni gah jiwa blues ke...jiwang jek entry...hehe

Faezah Hannah Al Baj berkata...

ololo~ sweetnyer laki camtu.. (^_^)"

HEROICzero berkata...

dan sekarang pon hujan.

feel.

mula lah senyum aku sorang2.

ah melampau, tahu!

Emira Darmia berkata...

Nice!!!

| Larasephia | berkata...

kalau sayang PERLU marah. :)

d_LA berkata...

ni drama cenel bape ni encik??

anies anessa berkata...

pehal jiwang2 nie?haha...
but nice aahh

Artoone berkata...

hiro jiwang hardcore.

ghost writer berkata...

lu jawab lar test macamna lu buat ini dialog...


sayang wooo kat sapa-sapa pon...harhar

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

anak ummi yg hensem ...mmg tak elok marah2 pd org yg kita syg kan?hihi

hiro berkata...

ya ummi..

!eNa PnG berkata...

sapa nak pegang payung untuk saya ?

Amiey White berkata...

cakap lah suruh kitaorang tggu , hiro bz jarang nak bw...

lalalalalalalala

orange.shaker berkata...

seronok kalo ada pasangan yg sabar b ckp baik2 camtu..,tapi cam susah je nk dapat...kui..kui..:>

tim berkata...

so sweeet.....................

mE berkata...

sambil dengar lagu 150 juta kali - Fynn Jamal layan entri ko..masyukkk la..haha~

sicomot-comel berkata...

hiro,,meh tmankan aku duk dalam hujan..

jgn lupe bwk payung taw !

hehehehe

dyba gula-gula berkata...

so sweet~

ciK fLower meLawEr berkata...

gilo jiwang nie bhaii :)

monsterblog =) berkata...

sebijik mcm pakwek aku. deymm!