V



Ini adalah entri tertunda. Maaf. Dan harap sudi baca. Kalau tak sudi, sila baca 14 Februari 2012. Keh Keh Keh.

Pasangan 1
Kita tak sambut Valentine's kan Abang?
Emm. Tak-tak. Kita keluar makan-makan. Jalan pimpin tangan. Lintas jalan kena hati-hati. Abang sayang Sayang kan.

Pasangan 2
Kita tak sambut Valentine's kan Abang?
Semestinya tak. Kita hanya sambut ulang tahun kapel kita. 14 Mac. Lagi sebulan. Auww. Tak sabar.

Pasangan 3
Kita tak sambut Valentine's kan Abang?
Mana ada kita sambut. Keluar dating tu biasa. Kau pernah kan? Pekena suap-suap makanan, minum satu straw. Romantik kan.

Pasangan 4
Kita tak sambut Valentine's kan Abang?
Uishhh. Orang barat sambut dia ehemm. Abang raba aja Sayang kan?

Pasangan 5
Kita tak sambut Valentine's kan Abang?
Tak. Abang nak kahwin dengan Sayang kan. Sayang kena la biasa-biasa kena tujahan nafsu Abang ni. Kalau mengandung ubat kan ada.

Pasangan 6
Kita tak sambut Valentine's kan Abang?
Tak. Esok kita keluar. Lusa dating. Alahhh. Sama je kan hari biasa. Kiss pipi Abang sikitttt leh?

Pasangan 7
Kita tak sambut Valentine's kan Abang?
Shhhh. Abang pakai kondom ni. Orang barat tak pakai. Shhhh. Abang masuk ea?


Lu orang tak payah la up entri Valentine's HARAM ke apa ke. Sebab sepanjang tahun pasangan-pasangan ini sambut. Dorang dah tahu lama dah.

Hari ini insaf. Esok sedikit insaf. Lusa insaf berkurang. Hari minggu kembali macam biasa. Auwww.

Ye dak?


45 ulasan:

Catherine- berkata...

hahaha. sangat insaf :)

Miza Yusof berkata...

insaf. insaf. insaf.

.cik ieyna. berkata...

kat berita td dah tunjuk pasal kapel kapel yang kena tangkap. haha. valentine valentine. apekah apekah?

hiro berkata...

golongan bertudung banyak? keh2

kembatolo™ berkata...

hahaha.. macam biase, perli ko terbaik lah.. haha.

aku duk klate loni.. mg duk mno? smbung komen d fesbuk.. haha

ciK fLower meLawEr berkata...

hahahah terinsaf jap :))

♥CIK SHA♥ berkata...

pasangan 5 dengan 7 siot je..ngek betol!

yg lain2 pasangan pun same ngek..haha..

apsal publish lambat weh??ooo..demi menghormati Maulidur Rasul..baiklah..saye insaf..T_T

Murabbi berkata...

mcm mn ntah nak buat lagi..pening memikirkan. kalo dibiarkan menjadi2..kalo dinasihatkan kata membebel.. doa dipanjat selalu..semoga terlentur hatinya mahu bertaubat..

usaha kita menghalang yg masih suci!! maka kena lah lahikan zuriat yg qurratu aini.. :) ya rahim..ya rahimmm :)



kau dah pergi dahulu"

MAKCEK bukan NENEK berkata...

tak tao nak cakap apa .
boleh tunjuk ibu jari je lah .
=.=

ada je semalam bebudak tu kata dia tak sambut valentine cuma kuar jalan2 pegang2 tangan je pkul 2 pagi . haish

dylli berkata...

HAHAHAHA..
sungguh aih.
valentine ja 'puasa' sat.
sebab jabatan agama banyak buat kerja time tu ja. :D

hiro berkata...

itu biasa je. kalau buat tapi tak ngaku? tak ke dayus tu.

ɳυɾҽȥȥαƚყ ʝαʅαʅυԃιɳ berkata...

haha.

bagus hiro. teruskan usaha anda.

hahaha.

MATAHARI berkata...

aum!

A.s.t.i.n.a berkata...

entry malam yg serius....

wannurfazrini berkata...

abg hori malam Vday hilang kemana ? rini tggu abg hori takdak :(

hiro berkata...

pegawai JAIS ada operasi. malam ni kay.

sarah mohamad berkata...

insaf .

zarifahmr berkata...

kadang kadang bukan salah abang, ayang yang over. ye dak?

FIFIEY LYCHEE MARATION berkata...

hiroo baru je baca entry baik2 tadi petang, ni dh jdi balik dh penyakit entry cenggini diaa..
hahah..
apapun, semoga dpaat pedoman di sebalik tersurat isinyaaaa entry ini!!:) terutama buat para remaja... take notes!

JIJI YU berkata...

haaa..kan dah kena dengan hiro..haha..

Baby Kute berkata...

menarik la pasangan no 7 tu. mesti try lepas ni.

saljihitam berkata...

tau takpe.

eh lu memang minat dengan numb 7 ke ape ?

hiro berkata...

salji--kadang-kadang minat juga. keh2.

zombiexhensem berkata...

lu xboleh sindir gua....sebab gua bercinta dengan kucing parsi....tapi mati dah kene rogol kucing liar...haha sedih betul haha

Queen M berkata...

hahahaa..ayat simple habes :P

farah si monster berkata...

valentine tu apo?? kehkehkeh! :D

DuniakuAbstrak berkata...

sambut hari bermukah je..hari-hari bermukah...hahaha

echah mashuri berkata...

pergh.terbaik.keh.keh.keh

Amiey White berkata...

seyes cakap , terbaik !!!! :D

adoi, amiey x nak kongsi straw , bf wat korek hidung =="

maiMOONyet berkata...

yup~ no.7 tuh..... LOL xD

Lya Colours berkata...

tsk tsk tsk. saya yg buat entry tuh? haha

tia berkata...

abam hiro cter ikot pengalaman ke ? hikhik!

touya berkata...

itu yang aku heran .. bukan main kata valentines tu haram , tapi kapel gak .

Nur Fatin Nabila Zeeyan berkata...

cool

cik bunga berkata...

dah sah bende yang haram takkan jd halal. tak yah nak publish pun masing2 kena tau la kan...kan2?

Khairul Atikah @ Cik Yuki berkata...

haha bagus ! ni la entry y terbaik tntg vday y ak jmp ;)

diLa berkata...

auww tu yg tak tahan tuh. hahah.;D

Nia Bebeh berkata...

haha, hiro sangap habis dh ni.

hanaahmad berkata...

valentine ke tak, depa2 yang bernafsu besar ni tetap buat maksiat jugak. sama je hari2 kan. takyah tunggu v-days pun dah berderet anak haram dihasilkan.

isz berkata...

haha,,sokong2,,,anak haram pon makin bertmbh

Nur Bahiyah Ab. Rahman berkata...

terbaik der. :P

Nur Bahiyah Ab. Rahman berkata...

terbaik der. :P

eszol raar berkata...

kongkek

mana style time valentine

kongkek itu anytime

hiro berkata...

sekadar nasihat..keh2

NuSaNa NoSa 91 berkata...

betollll!! klu attitude xubah, kata la byk kali 'haram' pon, tetap diorg endahkn.. =.="