Entri Promo: ZineSatuMalam




Ada pasangan kekasih yang sedang manja-manja dekat taman. Berbaring, berpelukan. Dalam kelam malam hanya diterangi cahaya rembulan.

"Abang... geli lah..." makwe bersuara manja.

"Memang tempat tu boleh geli sket bila di sentuhnya... hehe" balas pakwe.

Pasangan itu masih enak bermadu kasih. Berbasah meraba. Berbumbungkan langit. Berlantaikan rumput. Beradu bersama cengkerik. Hebat macam belangkas.

Dari kejauhan ada empat pasang mata sedang melihat tayangan percuma tu.

"Sedakkkkkkkk" bilang salah seorang daripada mereka.

"Woiii, rakam woi..." ujar seorang lagi.

Daripada sudut lain, kelihatan Sang Iblis sedang pekena rokok Dunhill sambil hembus asap bulat.

Sang iblis berkata-kata;

"TERIMA KASIH wahai pasangan. Di sebabkan kau, ada manusia lain dapat dosa.

Kalau video itu di rakam, dan tersebar... lagi banyak jiwa akan berdosa. Senang lah kerja aku...

Hahahahahahaha," gelak puas Sang Iblis.

______________________


Ini karya gua hantar dekat ZineSatuMalam. Pernah dengar?

Sili kelik perkataan Z untuk tahu lebih lanjut. Gua rasa bagus sangat ideanya. Memupuk semangat suka berkarya. Tak adalah anak muda asyik ambil gambar dalam tandas up dekat blog ja. Main cari-cari dekat page pencarian. Keh Keh keh.

Karya sedak ja mungkin terpilih. Kalau tak terbit pun, jangan risau. Anggap saja sebagai senaman jari taip panjang-panjang. Hehe.

Gua pun tak tahu apa itu Zine, yang gua tahu gua nak tengok M.U lawan kejak lagi.

Kelantan dah menang. M.U tak kan kalah, ye dak?





26 ulasan:

Amiey White berkata...

wah ! taniah sebab bola . terima kasih -.-"

hiro berkata...

Kelantan power kan.

Cik Bucken berkata...

patotlaaa org atas jerit2 tadiiiiiiii

athirahzaki berkata...

cite hiro memang sedakkk

*pebarang MU oitt
buuuuu

hiro berkata...

atirahzaki ni nak ajak berkelahi ni.. M.U power tahu?

gg berkata...

kelate meme hebak main bola . ehe

ayiehulk berkata...

boo la MU.... hahhahah!

JIJI YU berkata...

kelantan menang..tapi aku tak puas ati jgk..

Liyana Aziz berkata...

aku ada karya dalam zine gak, zine hasil gabungan dak2 kelas2.. =)
nama zine kitaorg NOKSSS! muahahahahahah

DuniakuAbstrak berkata...

cerita geli-geli

+d.O.Y.A.h+ berkata...

kelate maing sedakkk takdi :P
geli2 serooo baco karya abam hiro

Berto berkata...

SokerLeaks kata Schalke menang.

zoul zombie berkata...

Nie upah promo nie nak kira macam mana nie? keh keh keh

gua terbaca komen Liyana Aziz, ya, gua pernah baca Noksss! karya 9belas kan? Dan gua suka lu punya karya pendek bertajuk Siti.

Fiq Vertigo berkata...

sedak jugak nama zine tuh..


heheh

ishiko berkata...

klate haruslah menang, huhuuu

bujal X berkata...

ingatkan zine porno~~

saljihitam berkata...

kelantan power bola je kan.

benda lain tak kan. kan kan kan. errrr HEHE

zarifahmr berkata...

caya lah ore kelate

Raihana Izzati berkata...

"Memang tempat tu boleh geli sket bila di sentuhnya... hehe" balas pakwe.

Boleh cakap bagi jelas sikit tak bang?

suka buat orang tertanya2. UNFOLLOW.

musTika berkata...

i love this blog..boleh hlgkan boring di kala boring ler...hehehe..dun forget singgah at blog kiter yerrrrrrr

erysweetie berkata...

baring atas rumput. ape barang.

pi nikah ler..carik katil.hooo

DAUD berkata...

biar tua, gigs tetap menyengat.

Pena Marhaen berkata...

memang sedakk cerita abam..!!~hehe

syeRAWRR bieber berkata...

terbaikk!!!

hiro berkata...

emmm..terer!

eiffel berkata...

oh..ingtkan zine = zina

lol