XY dan XX

1. Gua tak pasti mana laki mana perempuan. 
2. Cuti sem ni, gua mahu buat rambut macam budak pakai baju putih tu.




Situasi: Tetiba terbangun pukul 3 pagi. Sebab lapar.


XY (Gua)
Bangun.
Rasa lapar gila. Lambat bangun leh gila kalau tak makan.
Tengok ada megi rumet port baik punya. Rumet tidur sambil peluk megi.
Paw terus. Esok la gua beritahu.
Tengok mangkuk tak basuh lagi. Semut dengan lipas tengah buat rundingan damai dalam mangkuk tu.
Air dalam heater tak ada. Mangkuk tak basuh. Nafsu makan terbantut.
Berebut biskut dengan tikus. Dapat jugak. Yeyy.
Dapat makan biskut pun jadi lah.
On9. Kot-kot ada match bola.
Tertidur sambil pegang tetikus.

XX (Makwe seangkatan dengannya)
Bangun.
Rasa lapar.
Ada banyak stok makanan. Biskut, megi, cekedes, twistis, roti, dan coli-coli. Eh, coki-coki.
Tengok mangkuk tak basuh. Rumet pandai guna tapi tak pandai basuh.
Membebel sambil basuh mangkuk.
Tengok macam berminyak lagi. Basuh lagi.
Air dalam heater masih takat maksimum. Panaskan saja.
Bukak drama Korea sambil tunggu air panas.
Layan dengan begitu asyik sekali. Beraigo-aigo sakan.
Terlajak panas sampai air dalam heater masak dua kali.
Makan sambil tengok Korea lagi.
Megi sudah sejuk pun tak habis makan lagi.
Drama Korea memang mengenyangkan!!!
Habis satu episod baru tidur.


Beza kan ada testosterone dengan progesterone? Sekali gua cakap bahasa Biologi daa... Keh Keh Keh.



59 ulasan:

aTiKa aTeRkaH berkata...

hahaha...rajen kan progesterone basuh pinggan???haha

Rara Farah berkata...

progesterone giler korea....rara x...hahaha

-hazen berkata...

Gua tak pasti mana laki mana perempuan.

yang ni gua suka.

hiro berkata...

atika--memang gua akui..keh2..


rara--tak cukup progesterone tu..

hiro berkata...

hazen--kalau nyah gua kenal.

adrinaqamarina berkata...

progesterone pon ade jugak dalam lelaki oke. *wink.

nampak sangat life miserable. hahah. adoi. tetiba rasa lapaaaaaaaaaaar.

kembatolo™ berkata...

amik lipas buat ganti telur pon best jugak.. hahaha

Zezebel berkata...

Salam kenal.
Waaaaa.., jarang jumpa lelaki minat korea ni. Mesti lelaki lain jeles tengok rambut style macam tu kan?

Anitadahahs berkata...

hidup progesterone memang camtula!! kisah benar ni..

f_aRa_aINa989 berkata...

progesterone mmg camtu..haha

shima berkata...

muahahah.der,gua bukan budak bio.so gua tak paham sgt bhs bhs bio.

tapi entry nie,cool arr.tuh dia laki ngan pompuan sangat berbeda.:)

Sca Ndx berkata...

beza betul, pmpuan mmg rumit, wa pun xfaham

silent MONOLOGUE berkata...

gua x layan korea..

adakah progesteron gua x mencukupi?

.s.o.f.i.a. berkata...

aku progesterone yang malas basuh mangkuk bley............????

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

LM ada mirip korean gurl x?hehe

eqacashperlala berkata...

testosterone malas.
ahaha!

princeduyong berkata...

waaa...nak kena check tahap testosteron gua ni...

Rara Farah berkata...

progesterone ta cukup sbb hiro amek...hehehe

little ain berkata...

progesterone sabar.

bangun pagi pagi pon rajen lagi basuh mangkuk. tak berebut biskut dengan tikus. huuhuhuhu

Sachi Asukai berkata...

:) huhu

gadisBunga berkata...

progesterone mmg kuat membebel. huu~

Amira Amair The Poyos berkata...

Aku pmpuan..tapi mls basuh pinggan..idup sambil lewa mcm org laki..
cmna tu..??
wiwiwiwiwiwiw

Wahida Nasution Thakhrim berkata...

ha3.. progesterone ada sikit kat hiro.. sebab tu hiro layan citer korea..

Ann berkata...

tgk korean jugak kan? hehe

~fais~ berkata...

cmne ko taw pasal ktowg ek??(owg pompuan)
ko mmg salu skodeng ea???
law x..
cmne ko taw???

Ery Farieha berkata...

hahahahhaaaaa

damnn

terasa part XX

(harusla terasa part XX takkan XY lak)
hohohohoh

Bella ♥ berkata...

hakhak terbaik la weh! ;DD maka lepas ni bolehla testosterone cepat2 cari progesterone! haha

Linglung berkata...

hormon2 tu bila merembes tu yg sedap tu..kah kah kah!

Anna Boleyn berkata...

perghh~ :p

King Of Single berkata...

fuyoh!! bgaya la ade progesterone..

mmg layan korea mngygkan uhh...aigo aigo! bhahah

Miss ... berkata...

aku klu lapo makan gardenia je kalo terjaga kul 3 ler ekekeke jd aku xy ke xx?/ hahaha

yuyuEyuliAnayusOf berkata...

wowwww :p

NuR 'aQiLaH berkata...

gua rasa coli-coli pon sedap jugak.

bhahaha

::cdot the dot:: berkata...

testeron ke tetekron??

vampire's lovex berkata...

hahaha!!

pnjang nye nak bela rmbut..

korea memg mengenyngkan~lalala~

n a d e a berkata...

HAHA

hamzah ian berkata...

ade awek pemalas.. hahaha

biskut berkata...

tikus lebih sedap dari biskut lau ko tak makan megi..

aqish berkata...

kenyang sgt lepas tgk korea drama laaa. :)

~~aKoO~~ berkata...

nk wt rmbut baju putih??xkowt..uhuhu..lame xdgr istilah2 menatg alah tuh..igt2 dlu mse form 4-5 jer kowt last bljr..tu pon bio ckup2 mkn jer..lps nih blh la huraikn psl proses pembiakn mnusia plk..

tim berkata...

aigoo aigoo...

ika berkata...

haha . hebat syial .

Fiq berkata...

tapi androgen perangai gedik tak bertempat.

ciss..

Berd berkata...

Dah femes dah kau ni. Macam Mofasadotcom dah aku tengok.

Robot | Sakti berkata...

teringat cerita Full House.
3 hari tengok smp habes 16 episod.
keh keh keh

DuniakuAbstrak berkata...

protozoa dengan sperma kalau bergabung ok tak? haha

hiro berkata...

berd--gila lama tak berkomunikasi dgn lu..



robot--auw...demo suko korea..



ayul--boleh..tp kena jalani proses belahan dedua protozoa dlu..selama 4 jam. get it?

alexa yussida berkata...

dah tak suke drama korea..adakah bermakna progesterone menurun??

hiro berkata...

alex-tak2..org duk oversea lain..hiii

farahmoque berkata...

nape tetibe aku malu nk komen sini hiro??

demmm!hiro watak xx sama der ngn aku..lallala

cik @!en berkata...

hahaha...

XX. memang leh geng la. same style. hahaha... megi sejuk pun xhabis mkn lagi.. ngeee~




kim bum cute~ hehe

J. Abdullah berkata...

gua XX yang juga tak dapat bezakan mana lelaki mana perempuan dalam gambar tu.

sekian.

alexa yussida berkata...

hiro senget!kekekeke...makan la hormon utk naikkan testosterone..kompem terus jd superhero..ape melalut ni..dah ngntok...nunite~

elmo blurb blurb berkata...

kau XX lah. sila ngaku.

eiffel berkata...

-.-"

geli gwa ngan golongan xy camtuh!!!!!tdo ngan lipas+tikussssss.....eiwwwwwwwwwwwwwwwww

dylli berkata...

serius sama dengan diri sendiri. T_T

kata kila berkata...

ayat tak pasti mana satu laki mana satu pompuan siyes aku suka

molmolla berkata...

lelaki tuuuuuuuu sangat comel!! hahaha~ minat beliau

ni apa biologi :)

Dee Zahari berkata...

malasnye lelaki!
nk isi perut pn malas..