Untuk Si Dia

Terima kasih ya awak!



Awak ingat lagi tak tarikh 21 Ogos? Hari ulang tahun percintaan kita kan. Mana boleh saya lupa. Seminggu sebelum tarikh itu saya dah fikir apa hadiah yang mahu bagi dekat awak. Walaupun tak seberapa. Sekurang-kurangnya sebagai tanda saya masih sayang awak.

Malamnya saya mesej awak.

"Awak, esok anitakpakaisari kite"

Terus awak balas,  "Anniversary la. Yup"


Saya senyum sendiri. Awak selalu betulkan English saya. Walaupun awak belajar Matematik tapi awak pakar English. Saya sudah siap sedia jika malam pertama kita, awak speaking English dengan saya atas katil. Oh. Saya mula berfikiran kotor. Awak tak suka kan tentang itu. Maaf.

Dalam pukul 11 pagi kita jumpa. Subuhnya, awak kejut. Sungguh naif saya rasa. Burung berkicauan riang baru saya terjaga. Maaf awak.

Awak nak makan Mekdi. Mungkin perempuan pembawa budak suka makan fast food. Ok. Saya turut saja. Saya suruh awak duduk. Tak manis jika awak yang beli makanan. Lagi pula, saya tak mahu pandangan liar laki jika mereka tengok susuk badan awak. Walaupun awak tak pakai susuk. Saya tahu itu.

Tepi meja makan kita ada pasangan bercinta juga. Saya jeling makwe tepi meja kita. Cantik. Macam artis. Free hair lagi.
Tapi bagi saya;

Biarlah makwe orang lain cun melecun;

Biarlah makwe orang lain hidung mancung;

Biarlah makwe orang lain putih melepak;

Biarlah makwe orang lain pandai memasak;

Biarlah makwe orang lain ramping serampingnya;

Biarlah makwe orang lain pakai G-string
.

Saya tetap akan setia dengan awak. Saya janjji akan jaga cinta kita. Tapi satu saja saya pinta, jangan la cubit ketam saya acap sangat. Sakitttttttt. Nak balas balik tak sampai hati pula. Hehe. Boleh ye awak? Cubit manja la pulak.



P/s: Hiro cuti. Haha.


38 ulasan:

kata kila berkata...

oiii apa kes?haha!

Lya Colours berkata...

cubit ketam?
explain plzzz

.::WaNiE::. berkata...

hah?

hah?

ala kene cubit tu biasa la :p

hikhik

sakit keee

gulagulahacks berkata...

nak jugak ada g-sring..
silaka..haha

ur luv berkata...

i luv u..

tiafazunia berkata...

sempat lagi pk lucah lu neh!
aduyai!
hampehhh~

.s.o.f.i.a. berkata...

chettt!!! muka ganaz tapi lam hati bunga2......... he he........

+qAsiH naDiRa+ berkata...

r0mantk nye pkwe dia!haha!jelesz!

raina berkata...

ppuan malang mana laaa gf hang hiro... kesiannnn....sebab x reti control sangap boifren..

eiffel berkata...

jadahnyer ni???? -.-"




camtaek!!!

¶A.K.I¶ berkata...

wah2~~~
hiro da mula jiwa!!!

hamzah ian berkata...

sialan... dem

NAJ HEBAT berkata...

oittt..


p/s: naj pon cuti.. 3 minggu.

GaDis CoMeL berkata...

lagu tema utk entri ni,

senggol senggolan, cubit cubitan..

haha

Azrul_amigo berkata...

ketam tu pebende weh...

misz GG berkata...

hahaha....asal bace je entri u konfem na gelak..nice one..=)

ana berkata...

cubit manja la tue...

Kahirie hamidie berkata...

bila cinta bershuffle.

J. Abdullah berkata...

mencarut plak gua baca entry jiwang jiwang ni.

little ain berkata...

bab janji tu tak tahan

penipu besar.

grr

Mimie.Candy Cane berkata...

alamak..suweeetnyeeee...

Norasikin berkata...

Mana tau mak we orang lain pakai g string. Pernah singkap ke?

Norasikin berkata...

Mana tau mak we orang lain pakai g string. Pernah singkap ke?

Ery Farieha berkata...

wowwwwwwwwwww

taman bunga sebesar alam

hehehehehe

~qiFFara~ berkata...

cubit ketam?? apakah??

$h@h_Izn@n berkata...

woit 21 hb x sampai ag la bro...xkan entry mujuk kot keh3....pe2 hal gua ucap selamat berbahagia dr malam pertama sampai malam terakhir...keh3

p/s: bile lu nak balik ni heater lu duk bersedih lama lu tggl dia..

eqacashperlala berkata...

alololo!
jiwang pulak kau ni

anyway, cubit ketam apakah?

ur luv berkata...

knpe sume org tnye psl cubit ketam je?

hiro berkata...

cubit ketam--cubit biase..tp tarik pnjang2..lama2..cube la wahai para gades..ehhe

hiro berkata...

ur luv--mahu praktik kot..hhee

adrinaqamarina berkata...

wewit. cuti semata nak sambut anitakpakaisari ke? haha. anitakpakaisari ktorang minggu depan. nak cuti jugak la

Miss ... berkata...

aik dr gua dah jadi saya?? wakaka penangan cinta keh3

nAmA wA jAck ALvin buKAn suPErpoRnstAR berkata...

haisssshhhhhhh

Azmi berkata...

hak3...
romantik siot..kah3

|arieza| berkata...

tu dia. jiwang nya dah mai~

DuniakuAbstrak berkata...

oit awek hiro try la cubit jerung plak

Fiq berkata...

we're on the same page now bro!

ur luv berkata...

cubit jerung?
hehe..ajar ckit.