Ini Tak Adil

Gambar curik dari Abe Farid.



Gua ingat nak komen entri kat belog Hamzah camni.


Sayang...
Ai memang teringin sangat nak layan porno sama-sama dengan yu~
Tapi mase dan kesempatan tak de...
Dulu pernah awak post majalah Playboy dekat saya.
Memang cantik dan unik. Belahan dedua model tu sungguh menawan.
Saya suke posingnya... suke colinya...

Ohh... awak selalu cool dan encem.. muahhxx..



Grrr... kalau gua tulis gini, memang kena banned. Dilabel gay nanti. Kenapa? Gua bukan la cinta dekat Hamzah tu, cuma tali persahabatan gua dengan dia begitu erat sekali. Kalau dengan Abe Farid tali persahabatan itu boleh ditukar kepada tali perperutan. Keh Keh Keh.

Argggh. Kenapa dunia ini kejammmm? Kenapa perempuan je boleh tulis sayang-sayang ni.

Ini semua pemikiran kita. Gua kena ubah. Gua kena bermula sekarang. Kalau mereka di luar sana terbiasa gua bersayang-sayang dengan Hamzah dan Farid, tak lupa juga dengan Tikus mahupun dengan Hazen serta Cidak tapi kami semua ada makwe, mungkin persepsi berubah. Gua yakin itu.
 

Grrr... Geli shial. Haha.


60 ulasan:

Tomato Gurl's Life berkata...

hahahhaha...mmg betul pmpn ngan pmpn boleh bersayang2...but lelaki??opps...auuuw... ;))

Fina Fento berkata...

eeee..gelimat!

Rizha. berkata...

HAHA. :)

sastraboy berkata...

tak payahlah cakap macam tu.

cuba member laki cakap, dia sayang kat member laki dia yang lain.

contoh:

'gua sayang doe kat sastraboy'

mau tak menggeletik kegelian kita. kah kah kah!

NOOR FATIN berkata...

laki mmg xleh~ hahaha

platipus berkata...

tak faham

fairuz berkata...

lelaki gay.hahah

MOFASAD berkata...

lu kena ingat.

jauh macam mana pun. lu kena sabar. lu jgn down. lu kena lawan down tu.

Gua hujung minggu je dapt tgk muka dia. amacam? dia nak camtu, takkan gua nak paksa kan?

kena pikir positif je sumua nie hiro

dah la.. jgn emo2..

yang putus tu cuba lu rapat balik..

walaupun gua tak tahu punca sebenar sebab lu tak nak cerita




*faking motif gua taip panjang2 nie. ada kaitan ke shial?

DuniakuAbstrak berkata...

sape ckp tak boleh? hah sape? boleh je..

kan sayang kan?

hahaha

hiro berkata...

grrr..tertinggal link ayul. nanti gua buat lain.

miss epa berkata...

haha.kalo lelaki bersayang sayang dgn lelaki mmng semacam je.hee. :)

Wanie-san berkata...

erkkk gay ek??wakaka

Siti Mashitah Saidin berkata...

hahahaha.. bole ja kalo nak... nati kena cop gay~

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza berkata...

betul 2 ?
kdg2 persoalan 2 terlintas gak kat kple ox..
pmpuan nak bersyg-syg nan pmpuan 2 nmenye gedix ! !
laki nak bersyg syg nan laki nmene gay ! !
kan kan kan !

PinQib berkata...

gay berpada pada buley. jgn melampau..

Fadzrul Hisyam berkata...

Kamus omputeh kate gay tuh girang/gembira... so, let's gay!

hehe...

hamzah ian berkata...

its not gay loh..

people call it friendbullshit

jambz- berkata...

gua cabar lu komen kat entri hamzah macam tu. kui kui kui.

hamzah ian berkata...

komen farid ntah pape..

Aliesya♥Amani berkata...

persetankan sume itu...ikut suke lu la nak ckp ai sayang lu hamzah...

kalau gua ckp ai syg lu hiro...mesti gedik kan??hahaha

hiro berkata...

nurul amani--kita lain..hii

-hazen berkata...

bangkai.

sejak bila aku ade makwe!

Ery Farieha berkata...

hai sayangg

ouwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

Encik Tikus berkata...

yeah, hakikatnya kami semua dah ada kekasih hati dan ianya seorang perempuan, keh keh keh

Asrol berkata...

Ko berlakon la jadi ppuan... hahaha....

Cik SHiNJU berkata...

Weh..Hang sangap nak bergay-gayan dgn hamzah tu ker? Jangan la...geli tengkuk makcik ni nak.. :P

~cik tiram~ berkata...

har har har sayang2...:D

nurulizzahmohamad berkata...

gile smat gambarR!!!! respect ahhh....

syafiqah ezam shah berkata...

hak lu nak bersayang sayang!har har

MiMiEy :) berkata...

aduyai, termasuk blog persatuan gay ke pulak nie?
wahahaha

echah mashuri berkata...

lu nak beryayang?sile cube pakai coli dulu

LadyRye berkata...

ai yayang dengan lu sorang

hmmm

dengan hacks sorang juga

jadi 2 orang..

ai lesbian dengan cdot saja

dia penah cemolot ai..

awww!

Aujinz berkata...

adess..nak terkeluar isik perot..wkaakakakaka

ieQa sWetLuv berkata...

erkk lelaki ke komen gtu?? waduh kegelian keamatan sudah grrr~

Lya Colours berkata...

hola sayang


























hoih ~

::cdot the dot:: berkata...

awak bole ckp mcm tuh dgn saya..

saya tak kisah..saya redha...saya nak dpt payung emas kat SANA..

K I E R A berkata...

Semua ni ikut kehendak masing-masing.

Dunia tak kejam pun ;)

♥CIK SHA♥ berkata...

erk???kalau laki yg lembut2 gitu biase la dgr..kalau laki tulen macam ko ckp tak pernah dgr lagi..tapi..ko tulen ke hiro???hahahahaha

NuR 'aQiLaH berkata...

gua syak oke je kalo lu nak besayang sayang.

yang penting hati. yaa nawaitu itu penting.

-sekian-

Miss ... berkata...

keh2 teringin juge rupenyerr

Farah Sygs berkata...

try ler pgil syg...rasa normal atau geli??

buDAK keCIK berkata...

kalu geli shial, x payah la gatal2 nk bersayang2 plk~!

dah tu kata GELI SHIAL~~!

ngee

eiffel berkata...

hahahahaaaa...xley blah....nk gk ber-yayang tuh

iszieylyanziy berkata...

cam pelik je kalu lelaki bersyg2 kn,untungnye jd ppuan,,lalala

iszieylyanziy berkata...

cam pelik je kalu lelaki bersyg2 kn,untungnye jd ppuan,,lalala

farahh berkata...

gila kuat kasih sayang lu org even sesame lelaki kan kan. hahaha! bg petua sikit weh!


;D

Cidak berkata...

ta sangka aku ada makwa..

=p

Cidak berkata...

terharu aku hiro..
dapat masuk dlm post yg ad 1000 follower..keh3

.s.o.f.i.a. berkata...

gila!!! kecairan aku dengar ko bersayang2 camtu...... yukkks! ia satu perasaan yang menggeli2kan... stop it!

Juelina Stanie (AJ) berkata...

hahaha xley imagine laki sama laki ckp camtuh
unless cukur bulu kaki hehehe
auww

Syima Syaz berkata...

lets go gay!

btw

i'm not

Lulu caldina berkata...

nak muntah..bak tangan.. sambut wei..

leh jadi badang..
ngee..

plumpy.tootsie berkata...

lelaki imej keras.sayang-sayang cukup nampak pondan jika diguna oleh lelaki kpd lelaki lain.

faham tak sayang?

eh,jap.ni blog hiro eh?
ok2.gua silap.igtkn ni blog platipus.

keh3

si biskut berkata...

ko redah jer lau ko nak buat macam tuh..sapa nak marah ko,pacik tukang kebun pon kadang2 ko tgok mcm menawan jer.nie pulak hamzah..uh

Fiq berkata...

lu kena ingat.

jauh macam mana pun. lu kena sabar. lu jgn down. lu kena lawan down tu.

Gua hujung minggu je dapt tgk muka dia. amacam? dia nak camtu, takkan gua nak paksa kan?

kena pikir positif je sumua nie hiro

dah la.. jgn emo2..

yang putus tu cuba lu rapat balik..

walaupun gua tak tahu punca sebenar sebab lu tak nak cerita




*faking motif gua taip panjang2 nie. ada kaitan ke shial?

kata kila berkata...

aku dgn cik pia okey je syg2 . kalau laki dgn laki, selalu warga asing je buat camtu. pegang tangan masa nak melintas jalan

tia berkata...

faking.
mcm gay plak gua rasa.
adoi!

Frodo Baggins berkata...

hahahhhha
xyah beli kondom le lpas ni!
ky jelly dah murah skrg!!

Tanpa Nama berkata...

hello there and thank you for your info – I've certainly picked up something new from right here. I did however expertise several technical issues using this site, since I experienced to reload the web site many times previous to I could get it to load correctly. I had been wondering if your hosting is OK? Not that I'm complaining, but slow loading instances
times will very frequently affect your placement in google and could
damage your quality score if advertising and marketing with Adwords.
Well I'm adding this RSS to my email and can look out for a lot more of your respective intriguing content. Make sure you update this again soon.
My website :: make an app

Tanpa Nama berkata...

Quality articles or reviews is the important to invite the people to visit the website, that's what this site is providing.
Also visit my web site ... free iphone