Cik Polisi



Gua ada tiga soalan. Tiga je.

1. Siapa tahu apa hukuman paling ringan yang tak kena bayar denda di Indonesia?

2. Kesalahan apa memerlukan berada dalam lokap selama 2 malam?

3. Balai polis Indonesia ada katil yang empuk tak?




Ke nak gua lari ikut makwe ni?


29 ulasan:

MATAHARI berkata...

>.< siot. comel gila.

Dayana Nasir berkata...

ceh. konon nak pegi buat jenayah paling ringan and harap dapat ibu polisi cenggini la??? harapan!!

Wahida Nasution Thakhrim berkata...

entah la.. tapi member yang belajar kat sana kena tahan sebab belok kiri di laluan yang dilarang.. mula2 kena bayar rp1juta, lepas merayu sakan, cuma bayar rp80ribu..

hiro berkata...

matahari--gua dah berapa kali tahan ni. kah3



dayana--hajat dihati begitu lah sedari.


wahida--ea? kemain saman org ye.

Amiey White berkata...

wah....sangat suka buat salah :D

Azwan Azmi berkata...

awek polisi mana ko ambik ni?

kembatolo™ berkata...

nanti ko nak buat tu, jangan lupa ajak aku hiro.
aku on jek. hahaha

hiro berkata...

amiey--keh2..suka2


azmi--google..haha



kemba--okie..sep kito jange pecoh.

FIFIEY LYCHEE MARATION berkata...

hiro p mencuri lam market, dh sahih2 sales girl yg cun2 report, pastu pak polisi yg garang tangkap:p

Dayana Nasir berkata...

sekali dapat polisi yang mukanya bapak2 yang datang ke malaysia. sia2 dua malam duduk lokap.

~qiFFara~ berkata...

x cantik pon!!!

*jelez*

Niz berkata...

ramai la org sukarela masuk lokap pasni
haha

unieMARKS :) berkata...

haha , hiro nak masuk jail sbb nk ng minah nih kaa :P

Idalara berkata...

kalau mcmni rupa polis kt indon ramai lah yg nk masuk lokap...termasuk ko kan..

::cdot the dot:: berkata...

perghhhhhhhh... meleleh!!

vampire's lovex berkata...

cantek ke?? mantap je... haha

JIJI YU berkata...

tahan dinding ke hiro

wannurfazrini berkata...

silap hari bulan cik polisi sumbat lu dlm jel sbb lu goda dia . miahaha

lini hasnan berkata...

erk? minah indon pom nak gak ke??ish..melayu kan ramai :)

kahirie berkata...

skandal gua nih....

idAti mALek berkata...

mak aku kata kat sana bwk kete pkai blasah je..sape brani dye boleh drive,,,hahahaha.....traffic light xde gune pun

Sca Ndx berkata...

2malam je?

cikpia berkata...

patut la ariel peterporn buat salah, polisi cam ratu cantik..... he he........

A.S.T.I.N.A berkata...

Waduhh waduhhhhhh... =.='

Biela Sapine berkata...

Dapat yang manis macam ni ka masalah nya ? Haha

Myra Arshad (: berkata...

gelenya~ :D

s.y.a.r.q berkata...

nampak je manis, lembut tu hero..
Ko cube masuk jail kat situ...

menagesssssssssssssss kene terajang..kah kah kah kah..

Cik Jari berkata...

semua tak taw nk jawapannya.... uniform polis diorang lain ek dr mesia..

Tuan Din berkata...

Pssttt nanti dah dapat semua jawapan, bagitau aku ek... hehehe