Cinta Ringan-Ringan

Cinta ada di mana-mana.


Gua ada kenal sorang mamat. Tapi nama dia bukan Mamat mahupun Pak Mat. Manis bicaranya sama dengan manis wajahnya. Makwe duduk Hospital Bahagia mungkin jatuh hati pada ayat manisnya. Tapi sayang perangai macam celaka.

"Saya akan berubah jika saya dapat awak. Pecayalah"

Puaka betul ayat macam ni. Kalau gua perempuan memang gua jelir lidah. Xabi ayat nak sweet. Perangai celake semua orang tahu. Pastu putus selepas dapat dada makwe, dia kata tak kapel ini salah. Kapel buat dosa. Jadi putus.

Seminggu kemudian, dapat makwe baru. Paling stail bila dia kata 'dah tak ada jodoh, nak buat macam mana'. Ini serius faking. Dah tahu bukan jodoh, buat apa ringan-ringan? Raba-raba bagai.

Gua tak pasti sapa salah dalam bab ni. Perempuan tu terlalu cepat tergoda ataupun mamat tu perangai cam gampang. Tapi bak kata pepatah, kera mendapat tetek. Mamat mesti ON saja kan. Kalau perempuan tak rela bagi. Mamat tu gigit jari la.

Nak juga gua jadi perempuan seminggu, nak kapel dengan mamat tu. Pastu kata;

"B, Ayang dah tak tahan. Nak hisap"

"Hisap lah"

Terus gua gunting dia punya konek. Wakaka.

Ngeri tak? Ini entri genre seram lucah. Keh Keh Keh.



Persoalannya, kapel ni untuk ringan-ringan je?



Pengajaran: Sayangilah tetek anda. Kui Kui Kui.



58 ulasan:

MOFASAD berkata...

CIBABI

MATAHARI berkata...

kehkehkeh. gua setuju hal gunting tu, meh kita bertransform jd mak yah meh, kita gunting banyak2.

rithau_al_deen berkata...

ganasz entry nih!!! kui kui kui.. hehehe...
2-2 slh sbnrnye...

yuyu berkata...

haha..kapel nak ringan ringan jer baik tak payah.kapel untuk nikah bukan main main..ngek...haha

grubby person (^_^) berkata...

ayt ta tapis...lu xley wat film la t kne rejek dgn perfilaman

grubby person (^_^) berkata...

ayt ta tapis...lu xley wat film la t kne rejek dgn perfilaman

eiffel berkata...

-.-" hish ngeri aku!pe kata klo kita potong jerk skali dgn perogol2 yg ada dimuka bumi ni!!!pastuh kompom dorg kesal seumur hidup sbb xderk zuriat!
eh silap, xdpt lagii nak berat-berat!

pdn muka!

Tuan Din berkata...

Mungkin perempuan tu sengal2 or lengoh2 Dada.. dia mintak boipren dia urutkan tak...

Dee Zahari berkata...

beci jate gitu, nk ringan2 teh..

potong bru tau!

nadzirah aqilah berkata...

kui3.. jantan mcm nie memang Haram J!

tia berkata...

bestnye klu dpt gunting!
then simpan dlm almari!
wakakakakap!

tim berkata...

hahahahahahaha
gunting bagi pendek
hahahahahaah

Cidak berkata...

perosak bangsa betol mamat ue

Tanpa Nama berkata...

cinta ringan2. dosa free2. haaa ~

adrinaqamarina berkata...

pengajaran tu kena tukar ah.

-.-'

sebab tu hiro tak jadi gegurl, kalau tak, abes ah sume nak kena gunting.

♛ nadia the blogger berkata...

buat sekolah harapan untuk lelaki cm nie ~

hamzah ian berkata...

gua syg tetek gua

NOOR FATIN berkata...

gilak! hehehehe

Nur berkata...

nih utk bacaan 18 ke atas..seb bek gua da lebih..hahah

ika berkata...

e . yek yek . geli syial .

Sca Ndx berkata...

HAHAH.
sial.

Artoone berkata...

syukurlah kerana entri-entri puaka lu dgn hamzah buat gua cepat2 nak labuhkan selendang paras bawah buah dada.

Farhana Sahri berkata...

aish..ayat ngarut je....syg diri sndiri sblm syg org lain

JIJI YU berkata...

bersyahwat dah gua..ahaha

f_aRa_aINa989 berkata...

errr...ayat last tu???

Encik Tikus berkata...

aliipantekk banyak betul lucah, grrrr

yok berkata...

vavik tol.xmencarut oke. kah kah kah

.::WaNiE::. berkata...

amende yg ko merepek ni setannnn


hahahaha

dyba gula-gula berkata...

astaga....!!
love your self before love others...

PinQib berkata...

penutup yang berguna'
nicely concluded

:)

Akhirnya. Confession| Untuk orang SINGLE|

ANATI SOKI berkata...

kahkahkah.. kera dpt tetek.. nice one!!!! yeaaaaah!

Dearie Pearls berkata...

hahaha...
gua gelak baca...

pengajaran tu penting..

hahahahaha.....

named syuhaiba @ ayie berkata...

laki tak gune.. stuju di potong.. bukan stakat kasi pendek, tapi kasi hilang trus >.<
urgh... tak suke laki cam tue....
tapi pompuan pon bodoh sbb bagi.. haiz... T-T

Fiq Vertigo berkata...

kahwen jelaaahh..

Fatin Athirah Amani berkata...

ish3. so, pengajaran daripada cerita lucah ini ialah, jangan tertipu ngn mamat2 sweet. hahaha

hiro berkata...

cerita lucah lu kate fatin? ini entri berilmiah paling mantap gua karang..keh2

Wahida Nasution Thakhrim berkata...

mamat sweet talker kena la dijauhi.. hu3

Fatin Athirah Amani berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Shina Jelita berkata...

hiro..siyes tgok tajuk je saya xnk baca entry ni...tengok gambar je..he3

otak saya dah set xbleh baca entry2 macam ni... =D

Mohd Nor Quiyyum berkata...

teruk bdk2 skg.. zaman ak dlu xde cmni

hiro berkata...

keh keh keh.

ooo cik eykin. berkata...

entry lucahhh tapi bernas. haha

miss Fyqa berkata...

hehe.

gelak2 je la mampu.

cikpepel berkata...

mesej diterima..
kapel jgn ringan2..
berat2 br best.ngee

Ery Farieha berkata...

terbaik ah pengajaran


hahahaha

cik tipikal berkata...

lucah tapi menusuk kalbu.. harap jantan2 keparat kat luar tu sedar.

~qiFFara~ berkata...

memang genre seram lucah!
huish..

Husna Lana berkata...

haha pengajaran tak leh blah

Wan Gerrard berkata...

adoi2..pengajaran khas kepada kaum hawa =P

eqacashperlala berkata...

lucah gila

papepun, aku akan sayang tetk aku
huahuahua!

hiro berkata...

otakkau..haha..bagus la eqa kalau gtu.

Dyna Yvonne berkata...

entry bermoral ni.harus dipandang seriyus mende ni.haha.muda mudi skang ni taktaw la cne.hoho.ape la nk buat.

.farafatul. berkata...

kenapa ek mesti macam ni.......

A.S.T.I.N.A berkata...

Sebab.. syaitan selalu menghasut.. Yang haram itu sedap..
lepas kawen jadi halal.. syaitan juga menghasut.... eee tak sedapnyee..

Taste Of Life berkata...

hahaha...sblm dia mintak kat aku..mintak ptg konek dulu..sanggup tak bagi??ahaks

wannurfazrini berkata...

alhamdullilah Aku Masih Dara :p

Yatre Hayati berkata...

Hiro ni asek melucah je. tetk tetek tetek. haih

Cik Cammy Lia berkata...

cam vongok jelh..haha