Lapar



"Sayang, Abang lapar la..." ngadu gua pada bini.

"Abang pergi la dapur tu... ada lagi kot lauk tadi, Abang panaskan"

Bini gua yang baru baring katil mengomel comel.

"Sayang boleh buat roti bakar untuk Abang?" pinta gua.

"Sayang ngantuk la Abang. Pesakit tadi macam-macam hal"

Bini gua matanya tertutup rapat tapi masih mampu bersuara. Mulutnya memang begitu. Pesen pernah mengikuti kelab Membebel Untuk Suami.

"Makan kat KFC nak Sayang?"

"Nanak. Nantok"

Meremang juga bulu roma gua bila bini gua balas manja begitu. Nak ajak Ica memang tak manis pula. Proses nak cantik dia berlaku sekarang. Baru pukul dua pagi. Semua sudah tidur.

Nak tak nak, memang gua kena ada anak lelaki sorang ni. Kah Kah Kah.



SukaNeka:

Selamat Menyambut Ulang Tahun Kelahiran buat rakan gua. Semoga bahagia dengan Abang Azri. Keh Keh Keh.

Ini lah orang nye Ain.


38 ulasan:

nub berkata...

bini tu yang lapaq benda laen tuh. hahak

Sesumpah berkata...

alalalaa~

adrinaqamarina berkata...

takot jugak kalau nanti jadi camtu. haish, cuba belajar nak jadi isteri dan ibu mithali kelak!

*semangat! haha

liyanaziz berkata...

abang,,, ayang tak nak anak lelaki, nak anak perempuan buleh..... muahahahhahaahaaha.. shengallll!

selamat ulang tahun Ain!

Miranisa =) berkata...

Bini kau nurse ke.adess kalo camni.xnk la aku kawin.seram lak.

kalo pnat sgt smpi xmmpu teman suami.tsk tsk..

aku da la bercita cita mau jadi bini yg terbaik di mata suami.. :p

ika berkata...

kalo anak laki nk buh name ape ?

hiro berkata...

iye. memang itu lah gua cuba sampaikan. moga-moga kalian jadi isteri solehah. keh2.



ika- ada cadangan?

ika berkata...

cdgn ? hurm . kitchiro . haha . jepun x ?

Cidak berkata...

hepi besday ain..

biskut berkata...

gua pon meremang jer bulu ketiak...

gua baru cukur pagi tadi...

MATAHARI berkata...

wahaha. meremang syiot.

namakan hazrul syakir. peh.

hiro berkata...

ika--kemain jepun..haha..


matahari--nak A depan.

fiqvertigo berkata...

makin geligeliman

Amiey White berkata...

errkkk...

happy birthday ain ^^

A.S.T.I.N.A berkata...

Heppy bday Ain.. semoga happy selalu!

maria_m0hamadiah berkata...

hahaha.. hb! ^_^

JIJI YU berkata...

muehhe bengong kejap bace citer ko ..tetibe je habes

lionteen berkata...

c isteri x baik buat gitu kat c suami.hehe

Tuan Din berkata...

erm.. kenapa tak ajak ICA...
adakah anda mengenali saya??
dua watak itu kelepuk kat kepala aku... huhuhu

ika md ros berkata...

pesen tengah dilamun cinta lah ni. haha.

Cik Jari berkata...

erk...takut...

tak ready nak kawen...

haha

tia berkata...

sweeet bebenor care lu berangan neh!

kata kila berkata...

eeekekekeke. gatai

Sca Ndx berkata...

haha.anak laki boleh teman tengok bola ye

zarifahmr berkata...

waaa ica nak dapat adik baru ! jangan lupa bagi nama hebak gempak agaga

~qiFFara~ berkata...

"Bini gua yang baru baring katil mengomel comel."

btol ke ayat ni hiro?? mcm tertinggal something jek!!

hahahhaa
sila perbaiki bahase anda.. =P

wannurfazrini berkata...

senang je. peg ajak bini jiran sblh makan kfc . hahah

hamzah ian berkata...

gile ape

Yee Nunaka berkata...

makan kfc kul 2 pagi..

hehe..

Norain Yusof berkata...

wahhh ain teharu..
hahahaha

tp entry xleh blah la der...
ica nak adik la tuh...
keh keh keh


p/s:mekacehhhhhhh hiro n rakan2 =)

Biela Sapine berkata...

Dan dan nak anak lelaki

NuR 'aQiLaH berkata...

alang alang meremang bulu roma lu,
hah hape lagi yop.............

eiffel berkata...

lu ikot jerk kata matahari tuh...

tukar jadik azrul..oke lor xP

beautiful_rose berkata...

bab menghampehkan entry memang kepakaran lu hiro.



lu pe hal,dah nak berbini sangat ke asek2 entry pasal lu dgn bini lu jerk.... =p

NAJ HEBAT berkata...

nanak.

nantok.

aku pon manje giteww...

an..an..an??

dyba gula-gula berkata...

strategi si isteri ajak suami berjimat~ lalalalala ;p

Puteri Iqa Izyan berkata...

nanak! nanak!


hahaha

tak ley blah :D

mE berkata...

"Nanak.."
wa pun shuka cakap macam tu..

memang lu kena ada anak laki.hehehe..ada geng~