Cinta Coli



Gua buka mata gua pelan-pelan. Demam panas gua sampai ke mata. Sakit. Nak buka mata pun perlu tenaga macam nak angkat tong gas biasa gua buat. Sebelah tangan. Lenguh badan tak perlu dicerita. Sampai nak bagi semut lalu belakang badan pun dah tak larat.

Tiba-tiba gua tersentak.

"Awak dah bangun? Pintu rumah awak tak kunci. Saya jiran sebelah rumah awak. Lama tak nampak awak lalu depan rumah saya, jadi saya ambil keputusan nak jenguk awak. Tengok-tengok awak sakit"

"Oh.. Err.." gua tak tahu nak cakap apa. Gua dah la berbokser dikala itu.

"Jangan cakap lagi. Awak kena demam panas rupanya. Ni saya ada buat nasi bubur. Bagi tenaga sikit"

Gua dah la berbokser sahaja. Makwe jiran gua pula bercoli sahaja. Mungkin lu orang tak percayakan? Tapi ini adalah hakikat. Mungkin dia panas kot.

Ahhh. Gua memang tak percaya. Terus gua ketuk-ketuk kepala gua.

Ternyata gua sedang berangan. Makwe jiran gua sedang jaga bahagian coli dekat Pavilion. Dari tadi gua tercegat depan bahagian coli tu rupanya. Gua memang lama dah angau dekat dia. Cantik semacam.

Gua tengah tunggu tawaran kerja dengan Pak Engku Deraman je. Kalau dah ada kerja, memang gua boleh teruskan niat gua meminang makwe jiran gua tu.


Pengajaran: Rugi wooiii sapa jadi gay. Keh Keh Keh.




48 ulasan:

sugar2 kapas strawberry berkata...

hek2..pengajaran bermkna seyh..

Cidak berkata...

cilakak
baru nak jadi fes

echah mashuri berkata...

gilos...huhuhuh....

liyanaziz berkata...

shengal la kamu! hahahhahaha.. jangan nak mencoli sangatlah! bhahahahahha

dyba gula-gula berkata...

kehkeh...!! mmg rugi woooo~ ahaha

Hwa Whid berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Hwa Whid berkata...

berangan thap kritikal, haha

unieMARKS :) berkata...

hahhaaaa , angan angan ~!
mat hiro ;p

LoKMaNHaKiMKaMaRuDiN berkata...

hahahahaha,,,mcm cibai ko punye angan

Rara Farah berkata...

coli jew keje....haha...

named syuhaiba @ ayie berkata...

tak agak seh... hahhahahhah....
tpi btul... rugi ow spe gay... tak dapat klainan...hahahahh

adrinaqamarina berkata...

kena kasi sume gay baca ni~

plumpy.tootsie berkata...

makwe kepada jiran lu kah?LOL.

wateva.wateva.wateva.panties tanak promote kah?dr dlu asyik coli je.

hiro berkata...

kalau lelaki baca tak stim..mmg sah gay..haha.

A.S.T.I.N.A berkata...

Kah kah.. lho lucu yang amat sihhhh...

MATAHARI berkata...

aaaaaa....aaaaaa..





itu stim x?

kehkehkeh

delarocha berkata...

lepas ni lu buat cinta spender plak k... kui kui kui

.sweet-ants. berkata...

lu jgn coli sgt lah.
bikin panas dada gua

Niz berkata...

haha berangan rupanya!
cis! cissssssss!

*emo tanpa sebab

HAHA

DuniakuAbstrak berkata...

gaNas betuL khayaLan jiran datang rumah pakai coLi

DuniakuAbstrak berkata...

haha!

kembatolo™ berkata...

hak hak hak.

*memang rugi~

JIJI YU berkata...

kepale otak lu dasat bhai..ehhee

Aujinz berkata...

lu memang demam panas bhai.. koh koh koh

Anisa Hang Tuah berkata...

cinta spende bila akan menyusul ye?

Myra Arshad (: berkata...

haha. rugi gila sapa gay~

♛ nadia the blogger berkata...

gilos ah otak mu , haha

ezanoor berkata...

mmg rugi n bodoh sape jadi gay... hehhee

Catherine- berkata...

x pakai panties...giler angann..

nasikputeh berkata...

pervert! haha

dak eina berkata...

erkk gedik ah hiro nih!

~qiFFara~ berkata...

nampak nye hiro sudah kembali membuat ENTRY COLI nyer!!!

syabas!!

hiro sudah kembali normal~
kalo x ..asyik ngn entry ica dan bini shj..

hahahaa

Fitrah Adnan berkata...

semoga berjayalah nak meminang awexsss tu..hahahaha

biskut berkata...

khayalan tingkat tinggi level kuasa ke 9 naruto ko nih hiro....uh!

bantalijau berkata...

oh hiro~

dayah SnoW Heuka berkata...

ahhaa adehhh lawak la!! imagine tinggi sungguh xD


New Entry "Gitar Vs mini ipod. apekah pilihan hati??"

Fina Fento berkata...

lerrrrrrrrrrrrrrr

Sca Ndx berkata...

pehh. ok gua dapt dia punya pengajaran

Encik Tikus berkata...

tak stim doe

m u - LoT BasI berkata...

penyampaian sangat berkesan jika mereka mengerti :)

teruskan dan jangan berhenti tetapi sesekali menoleh ke belakang agar tidak selalu mendongak ke depan.

menyokong HIRO ok !

peace ♥

Gayahspears berkata...

munguk.. ingat ape td.. kes cinta kat perempuan tu coli lak jadi bhn n3 ko ya hiro!!! kah3

Tuan Din berkata...

huh!! nasib aku tak GAY!!

cikpepel berkata...

hiro dan coli colinyerrr...

mia berkata...

khakahkaa..kamu lahir time bulan mengambang ke hape ni..ehehhee..

Illiana Hidayah berkata...

haishhhh! saspen gua!hohohoho

niesz berkata...

wow!seksi nye..hahaha..sempt cuci mate ek..

Cik Jari berkata...

mmg rugi sape jadi gay.....

wannurfazrini berkata...

abg curang! benci abg . kita nak pakai coli laser goda jiran sblh .


bye !