Bercinta Lama-Lama



Ada pasangan hangat bercinta sedang membeli bingkai gambar dalam Pavilion.


Pakwe: Sayang... tiap Sayang bagi gambar dekat Abang, Abang taruk dalam bingkai ni. Jadi, Abang rasa sentiasa dekat dengan Sayang.


Makwe: Hik Hik Hik. Romantiknya Abang.


Tahun Pertama Bercinta:
Makwe bagi gambar tutup lengkap. Berjubah. Gambar ketika raya.


Tahun Kedua Bercinta:
Makwe bagi gambar ketika mahu ke kelas. Gambar mahu keluar jalan-jalan.


Tahun Ketiga Bercinta:
Makwe bagi gambar ketika mahu tidur. Gambar seksi dalam bilik.


Tahun Keempat Bercinta:
Makwe bagi gambar bertuala ketika mahu mandi.


Ah. Malas la lagi nak sambung. Makin lama lu orang bercinta makin parah. 


Gua syak kalau dah tujuh tahun bercinta, makwe tentu tak malu bagi gambar bercoli dan berseluar dalam saja. Jangan tanya kenapa makwe itu guna produk tersebut. Posing dia lebih kurang macam ni;




Lu dapat bayangkan? Bagus. 


Pengajaran: Jangan kapel lama-lama. Nanti lelaki minta gambar macam-macam. Buat benda pelik-pelik. Okay. Jaga diri.


67 ulasan:

fairuzhani berkata...

kah kah kahh. aku tak kapel ok kan? baik tak aku? -__-

sastraboy berkata...

pengalaman ko ke hiro?

Cik Diana berkata...

huh! betOi tuh..
eh jap! ckap base On pgalaman ker en. abg.. hik3x..

hiro berkata...

fai--oh. bagus itu.



sastaridoyoh--kadang2 gua rasa ye. keh2.

hiro berkata...

cik D--oh.ada ke gua buat entri berkait dengan gua. ta besh. keh2.

kahirie berkata...

huhu.....perkara2 macam pernah ku dengar je....membe2 aku budak uitm slalu gak cite sal mereka ngan kekasih mereka. macam cite lu la...

huhu nasib baik gua bercinta dengan kucing......kui2....

yaya berkata...

camtu wa nak terus kawin ahh.

tahun pertama : buh gambar kawin.
tahun kedua : buh gambar ngndung.
tahun ketiga : buh gambar anak.
tahun-tahun seterusnya : buh gambar cucu.

harap bakal laki aku nnt tak buh gambar no 2, no 3 dan no4. T_____T

hiro berkata...

rie--bgus.lu jgn mntak mkwe lu tunjuk dada pink dia blom kawen.





yaya--baguihhhh..

MATAHARI berkata...

wajib kawen tahun pertama tu. tak yah susah-susah nak mintak sikit demi sikit. kawen terus bole tengok 1 badan. tak aci la mintak sikit2.

Anisa Hang Tuah berkata...

hahaha

semua tinggal kenangan

nasib baik tade kapel

adrinaqamarina berkata...

ala, ada yang baru kapel pon dah mintak bebukan. grr

Tanpa Nama berkata...

haish! lelaki2.
*geleng2 kepale*



tia lupe nk login

gadisBunga berkata...

hahahaa!!! mengong tapi bernas.

cik tipikal berkata...

terima kasih atas ingatan anda !

The Nurul berkata...

mak! cari kan orang calon cepat!

Tuan Din berkata...

aku nak yg tahun tukar jadi minggu...
boleh?
week 1=
week2=
week3=
week4=

emma emon berkata...

peringatan yang baek skali..tahniah en.hiro..^^

Ayna Tan berkata...

makin lama makin parah..hehe

khaiyisah husna berkata...

haha..xpasal2 DDR terlibat sekali...

Puteri Iqa Izyan berkata...

pavi jugak jd mangsa. haha..

awal2 kapel pon dah mintak bukan2 hiro oi... :P

beautiful_rose berkata...

gua teringin nak tengok lu posing macam tu.mesti hensem sioootttttttt =p

Sca Ndx berkata...

gua tak pernah pun mntk gambar pelik2
hhaaahaha

little ain berkata...

cun la nasihat.

thank you for the reminder :)

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

betul tu hiro..ummi sokong,bijak anak ummi ni.

miss senyum berkata...

wahhhh like that hah? hebatt org sekarang bercintaa :)

buDAK keCIK berkata...

lu la lelaki tu kan??patot la slalu citer psl dada pink~!OMG...

Rara Farah berkata...

alhamdulillah masih mampu jga dri...maruah tu kalau tercalar dh xley wtpe dh....

cun nasihat pacik..ambo suko

wannurfazrini berkata...

gua rasa mcm nak couple dgn lu hiro . u buat entri ni utk sedarkan org sure kau tak minta gmbr aku masa couple. kan ? hahahaha

zarifahmr berkata...

kalau kawen lama lama macam mana? hihihi

piNky LuCiA berkata...

hahahaha...

NOOR FATIN berkata...

hahahaha

gua baru setahun..hik3

Ery Farieha berkata...

hahaha betul kott.
aku yg 3 tahun pun macam2 nak elak.
last2 cara aku elak senang, break
=.=

farahmoque berkata...

hiro..kite tak berchenta kan?
okela tu.hahahahaha.

ika berkata...

ish ish . teruk teruk . ngeleng-ngeleng kepale .

FARHANArazaki berkata...

hahahaha.
naseb baek ak tak kapel lagi..
kelaka2.

wakakaka

eqacashperlala berkata...

aku kapel dah 5 tahun.
camno pulak tuu?
hehe

Mohd Nor Quiyyum berkata...

kalau 5 thnx tahap bahaya la tu eqa..

btul x hiro??

hiro berkata...

kawen2 la eqa...haha. betul tu Q.

syafiqah ezam shah berkata...

gua tak penah kapel!amacam??haha

Myra Arshad (: berkata...

ehem2. eleeh. pengalaman la tu bro. hehe. kan kan ? :p

lordzarx berkata...

tahun ke hari der?typo error tuu...hahaha

Cidak berkata...

lu ada pengalaman?

Dee Zahari berkata...

cantekk!

mane ade kapel lama2 mintak benda peliks2 . takde pon

Frodo Baggins berkata...

lu buat pose mcm tu tengok

syashafie berkata...

conclusinya ,xpayah kapel . kawen jeq terus HAHA :D

♥ Juliana Violet ♥ berkata...

LOL! Yang posing tu memang sangat2 boleh bayangkan...
hihihi...

Catherine- berkata...

hiro la tu yg ske kapel lama2 pastu mintak gambar yang bukan2..!

isk isk iskk...tecian makwe

Lya Colours berkata...

kawen je terus
lebih dari tuh dpt tgk
hahaha

Anis izyan Abd Rahman berkata...

adoyai hiro~

kata kila berkata...

yu cakap kat ai ke.uwaaaaaaaaaaa.ai pandai jaga diri insyaallah.terima kasih di atas peringatan itu.hekhek

aTiKa aTeRkaH berkata...

boleh pakai idea ko tu....hahaha

Kembot Nak Cakap berkata...

OK. entry bersahaja dan pembaca setuju. • •

CGG berkata...

tak yah cinta lama2..
kawen terus
kalo tak cepat busan

hamzah ian berkata...

lu dah buat kan??? ceh..

Cik Jari berkata...

aku setuju dengan nasihat tuh...jgn kapel lama2 nanti laki mintak yg pelik2....(aku dh taubat...walau jln menuju penghijrahan ini terlalu sukar,penuh onak duri,tp aku yakin,aku mampu hadapi sebab Dia takkan uji hambaNYA diluar kemampuan hambaNYA)....sesungguhnya pintu taubat masih terbuka luas buat hambaNYA.....

liyanaziz berkata...

baik abg hiro, adik terima nasihat abg dengan lapang dada.. hekhekhekhekhekhek

cikpia berkata...

aku setuju...... thanks atas ingatan tu bro!

Tipah berkata...

so sweet...

kau minum jus tu ke? lain mcm je entri kau nih...

kembatolo™ berkata...

kepala hotak lu bijak dan kreatif r hiro..gua setuju ngan lu..
bangga gua jadi warga senegeri.. haha

biskut berkata...

keseksian bukan milik lelaki berbulu kaki dan pusat...

syeraRAWRR berkata...

ya ya insyaallah. jauhkan lahhh aminn (:

Linglung berkata...

kapel lama2 xjadi cerita jugak..byk putus tgh jalan

Ain Zulaikha berkata...

hahahaah yang ni lebih baik tak yah kaple la buat dosa je..

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

moga sy dijauhkn dr sumua ni.
amin..

mimizuzuhaha berkata...

tak semua la bf mintak pic bukan2..haha..kan kan

saya afi. berkata...

nasihat bernas ni~ :p

K2r~90 berkata...

hiro, lu mesti byk koleksi gmbo ghitu kan kan.. sungguh mencurigekan